گفت‌وگو|

نوری: استقلال مقابل مس آن تیم همیشگی نبود/ دشمنان دوست ندارند تیم آرامش داشته باشد

0:25 - 15 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۲۷۵۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
نوری: استقلال مقابل مس آن تیم همیشگی نبود/ دشمنان دوست ندارند تیم آرامش داشته باشد
پیشکسوت فوتبال گفت: تغییرات تیم استقلال در بازی با مس رفسنجان زیاد خوب نبود و روی روند تیم تأثیر منفی گذاشت.

محمد نوری در گفت‌وگو با میزان، درباره شکست تیم فوتبال استقلال مقابل مس رفسنجان در رقابت‌های جام حذفی اظهار داشت: مس با حضور نویدکیا متحول شده و برابر استقلال بسیار عالی بازی کرد. استقلال هم آن تیم همیشگی نبود و نکونام چند تغییر را نسبت به دیدار سپاهان در تیمش داده بود. به نظرم این تغییرات روند خوب دیدار قبلی را نداشت. به طور مثال بلانکو بهترین بازیکن دیدار با سپاهان بود، چون فشار و پرس روی دفاع حریف می‌گذاشت و در کار‌های دفاعی شرکت می‌کرد، اما مشخص نبود چرا مقابل مس بازی نکرد؟

کارشناس فوتبال در مورد گل دوم مس رفسنجان عنوان کرد: گل دوم مس کاملاً آفساید بود و این نشان می‌دهد که داوری ضعیف بود. اگر داور این گل را به درستی قبول نمی‌کرد، شرایط و جریان بازی به نفع استقلال ادامه می‌یافت و می‌توانست گل تساوی را بزند.

*هنوز چیزی تمام نشده و یک جام دیگر باقی مانده

وی درباره برنامه‌ریزی دیدار‌های استقلال در جام حذفی و لیگ برتر گفت: برنامه زمان‌بندی دیدار‌های اخیر و بازی‌های بعدی استقلال فاصله بسیار کمی دارد. مثل اینکه کمیته برگزاری و کسانی که بازی‌ها را برنامه‌ریزی می‌کنند بلد نیستند چطور برای تیم‌ها حاضر در لیگ برتر و جام حذفی برنامه‌ریزی داشته باشند. چرا این همه فشار روی بازیکنان است؟ تیم باید بلافاصله بعد از دیدار در جام حذفی با مس از رفسنجان به تهران بیاید و سپس به اهواز برود تا با استقلال خوزستان بازی کند و بعد با این همه خستگی دربی را در پیش خواهد داشت.

پیشکسوت فوتبال در ادامه تصریح کرد: کادر فنی و بازیکنان باید تمرکزشان را روی مسابقات لیگ برتر بگذارند و کماکان روند رو رشد خودشان را ادامه بدهند تا قهرمان شوند. هنوز چیزی تمام نشده و یک جام دیگر باقی مانده است، اما قطعاً قهرمان شدن در لیگ برتر کار سختی است. ان‌شاءالله بازیکنان بعد از ریکاوری برای دیدار‌های بعدی استقلال خوزستان و پرسپولیس آماده شوند و این باخت را باید هرچه زودتر به فراموشی بسپارند.

*رسانه‌ها نباید برای استقلال حاشیه بسازند و روی تیم فشار بیاورند

نوری در پایان خاطرنشان کرد: درست است استقلال در جام حذفی از دور مسابقات کنار رفت، اما نباید رسانه‌ها برای استقلال حاشیه بسازند و روی تیم فشار بیاورند که بازیکنان از نظر روحی و روانی افت کنند. تیم استقلال هم اکنون صدرنشین لیگ برتر است و برخی از دشمنان دوست ندارند تیم آرامش داشته باشد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *