رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی: سامانه تناد وظیفه هیئت‌های نظارت را تسهیل می‌کند

12:44 - 21 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۳۹۹۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی: سامانه تناد وظیفه هیئت‌های نظارت را تسهیل می‌کند
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: سامانه تناد کمک می‌کند هیئت‌های نظارت بررسی‌های نظارتی خود را به سهولت انجام دهند.

خبرگزاری میزان- ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در جلسه آموزشی نحوه بکارگیری نرم افزار تناد (اتقان آراء) که صبح روز یکشنبه ۲۱ آبان ماه در سالن جلسات امامت دادگستری استان برگزار شد، گفت: اتقان و استحکام آراء نشان از توان بالای قضایی شعب و همکاران دارد و اولویت دستگاه قضایی هم، تقویت و ارتقای میزان اتقان و استحکام آراء است.

عتباتی افزود: سامانه تناد کمک می‌کند هیئت‌های نظارت بررسی‌های نظارتی خود را به سهولت انجام دهند و به ارتقای وضعیت رسیدگی‌های  و اتقان رای کمک می‌کند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در ادامه تاکید کرد: برنامه کاری مدون تا پایان سال درخصوص سامانه تناد برای مدیران ناظر تعیین تا موارد تعیین شده نسبت ثبت و ضبط شود.

وی گفت: اعضای حاضر در جلسه از نظر علمی و تخصصی همکاران مجرب هستند که با استفاده از سامانه تناد می‌توانند به خوبی عملکرد شعب و همکاران را ارزیابی کنند.

عتباتی از برگزاری جشنواره ملی آراء هم در اسفند ماه در سطح کشور خبرداد و گفت: آراء برتر استانی به این جشنواره ارسال خواهند شد که امید است همکاران استان در این جشنواره توفیقات لازم را بدست آورند.

در ادامه این جلسه نحوه استفاده از سامانه تناد توسط معاونت فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان آموزش و به سوالات مطروحه پاسخ داده شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *