رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از حوزه قضایی پلدشت بازدید کرد

11:33 - 22 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۴۱۷۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از حوزه قضایی پلدشت بازدید کرد
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در سفر کاری خود به شمال استان از دادگستری و شورا‌های حل اختلاف این شهرستان بازدید کرد.

خبرگزاری میزان - ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به همراه مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و اسدی و محمدزاده معاونین همراه صبح روز دوشنبه ۲۲ آبان ماه در دومین برنامه سفر کاری یک روزه خود به شمال استان آذربایجان غربی از دادگستری و شورا‌های حل اختلاف این شهرستان بازدید کردند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با حضور در شعب و بررسی پرونده ها، سامانه سمپ و گفت‌وگو با تعدادی از مراجعین از نحوه عملکرد حوزه قضایی و حرکت بر مدار برنامه عملیاتی ۱۴۰۲ اطلاع حاصل کرد و میزان رضایتمندی ارباب رجوع را مورد ارزیابی قرار دادند.

عتباتی همچنین با کارکنان این حوزه قضایی نیز گفت‌وگو کرد و در جریان مشکلات و کمبود‌های حوزه قضایی قرار گرفت و برای رفع مشکلات دستورات لازم را صادر کرد.

ملاقات مردمی عتباتی با بیش از ۲۰ نفر از مراجعین به دادگستری پلدشت 
 
همچنین عتباتی به همراه مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و اسدی معاون قضایی و معاون توسعه حل اختلاف استان در ادامه و سومین برنامه کاری خود در شمال استان و حوزه قضایی پلدشت، با برپایی ملاقات مردمی با بیش از ۲۰ نفر از مراجعین دیدار چهره به چهره داشتند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و همراهان در این ملاقات ضمن بررسی درخواست‌های مراجعین در مورد هر یک دستورات لازم را صادر کردند.

عتباتی درباره این دیدار‌ها تاکید کرد که یکی از سیاست‌های اصلی قوه قضاییه که در دستگاه قضایی استان به جد دنبال می‌شود، ارتباط نزدیک و بدون واسطه مسئولین قضایی استان با مردم است تا از این طریق از مشکلات اطلاع حاصل کرده و با اتخاذ تدابیر لازم در رفع آن‌ها تلاش کنند بدین منظور این ملاقات‌ها نه تنها هر هفته در مرکز استان برگزار می‌شود بلکه در سفر به حوزه‌های قضایی نیز در دستور کار است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *