جلسه بررسی مسائل و مشکلات مرتبط با دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در استان آذربایجان غربی برگزار شد

12:58 - 20 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۳۷۹۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
جلسه بررسی مسائل و مشکلات مرتبط با دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در استان آذربایجان غربی برگزار شد
جلسه بررسی مسائل و مشکلات مرتبط با دفاتر خدمات الکترونیک قضایی با حضور مقامات قضایی استان آذربایجان غربی برگزار شد.

خبرگزاری میزان - جلسه بررسی مسائل و مشکلات مرتبط با دفاتر خدمات الکترونیک قضایی امروز ۲۰ آبان ماه با حضور زارع معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری آذربایجان غربی، ابراهیمی مدیر کل محاکم عمومی و انقلاب ارومیه، حاتمی رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان، شیر محمدلو معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و مدیران دفاتر خدمات الکترونیک قضایی ارومیه در سالن امامت دادگستری استان برگزار شد.

زارع معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان آذربایجان غربی در این جلسه بیان داشت: این جلسه به منظور همفکری، مشورت و کمک به یکدیگر باتوجه به اینکه عمده وارده مراجع قضایی از کانال دفاتر واصل می‌شود و دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در کنترل ورودی صحیح نقش بسیار مهمی دارند تشکیل شده است.

وی ادامه داد: عمده فلسفه تشکیل دفاتر خدمات الکترونیک قضایی راهنمایی و ارشاد مراجعین برای طرح دعاوی صحیح می‌باشد از این رو انتظار است دفاتر بر طرح دعاوی صحیح نظارت کنند تا پرونده ناقص به مراجع قضایی وارد نشود تا بدون ورود به ماهیت منتهی به تصمیم شکلی شود.

لازم به ذکر است توجه به صلاحیت مراجع در ارسال پرونده‌ها و تلاش برای صلح و سازش اصحاب دعوی و توجیح خواهان‌های دعاوی اعسار از دیگر خواسته‌های زارع در این جلسه بود.

در ادامه ابراهیمی مدیر کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب ارومیه، حاتمی رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان و شیر محمدلو معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان به بیان موارد و مشکلات مبتلابه درخصوص دستور جلسه پرداختند و پس از طرح نقطه نظرات و مشکلات از سوی مدیران خدمات الکترونیک قضایی جلسه با تصویب مصوباتی به کار خود خاتمه داد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *