رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری استان اردبیل: نهاد‌های فرهنگی در پیشگیری از طلاق برنامه‌های تاثیرگذار ارائه دهند

15:18 - 17 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۳۴۳۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان اردبیل: نهاد‌های فرهنگی در پیشگیری از طلاق برنامه‌های تاثیرگذار ارائه دهند
رئیس کل دادگستری استان اردبیل بر لزوم فعالیت و برنامه‌ریزی جدی‌تر و تاثیرگذارتر دستگاه‌های فرهنگی استان در کاهش اختلافات خانوادگی و طلاق تاکید کرد.

خبرگزاری میزان_ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسین کثیرلو با قدردانی از زحمات و تلاش‌های کارکنان توسعه حل اختلاف استان در ترویج و توسعه صلح و سازش در جامعه اظهار کرد: میزان مختومه شدن پرونده‌ها با صلح و سازش در پرونده‌های ارجاعی به توسعه حل اختلاف نشان دهنده این موضوع است که خانواده بزرگ و وزین توسعه حل اختلاف نقش بسیار مهم و ارزنده‌ای در صلح و سازش در بین شهروندان داشته است.

وی افزود: به خصوص اقدام شاخص واحدهای مصالحه در اخذ رضایت از اولیای دم در پرونده‌های قصاص نشان دهنده عملکرد قابل تحسین مسئولان و کارکنان توسعه حل اختلاف استان اردبیل است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با بیان اینکه متاسفانه میزان تشکیل پرونده‌ها در خصوص برخی از آسیب‌های اجتماعی در شأن مردم ولایی و حسینی اردبیل نیست گفت: باید نهادهای فرهنگی و دستگاه‌های مرتبط اقدامات و برنامه‌ریزی‌های تأثیرگذار در مقابله و پیشگیری از این آسیب‌ها به ویژه در بحث اختلافات خانوادگی و طلاق داشته باشند.

تکریم ارباب رجوع، ارائه خدمت صادقانه بر مدار قانون و نیز استفاده از ظرفیت‌های فناوری نوین در جهت تسریع و تسهیل در رسیدگی به امورات مردم از دیگر توصیه‌های رئیس کل دادگستری به مسئولان توسعه حل اختلاف استان در این مراسم بود.

گفتنی است در پایان این مراسم از قضات و کارکنان نمونه توسعه حل اختلاف تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *