رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مشکلات شهرک ساحلی آتا ماشین با حضور مسئولان قضایی استان اردبیل بررسی شد

14:41 - 20 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۳۸۲۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مشکلات شهرک ساحلی آتا ماشین با حضور مسئولان قضایی استان اردبیل بررسی شد
جلسه‌ای با حضور جمعی از مسئولان قضایی و اجرایی استان اردبیل با هدف بررسی مشکلات اهالی شهرک ساحلی آتا ماشین در شهرستان اردبیل برگزار شد.

خبرگزاری میزان_جلسه‌ای با هدف بررسی مسائل و دغدغه‌های اهالی شهرک ساحلی آتا ماشین و با حضور جهانگیر جوانمرد معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل، نماینده دستگاه‌های مربوطه و هیئت مدیره شرکت تعاونی مسکن آتا ماشین برگزار شد.

جهانگیر جوانمرد معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل در ابتدا دستور کار این جلسه را برای مدعوین تبیین کرد و از هر یک از اعضای جلسه خواست تا گزارش عملکرد خودشان را ارائه بدهند.

وی پس از استماع مسائل و مشکلات هدف از تشکیل این جلسه را حل و فصل دغدغه‌ها و مشکلات مردم دانست و گفت: اتخاذ اقدامات پیشگیرانه و کاهش آسیب‌های اجتماعی از اولویت‌های دستگاه قضایی است.

جوانمرد تاکید کرد: در اکثر شهرک‌ها این مشکلات بصورت خرد و کلان مشاهده می‌شود برای همین باید تدابیر هوشمندانه‌ای اندیشید که بتوان تا حد زیادی وضعیت را به حد مطلوب رساند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل افزود: مسائل، مشکلات و آسیب‌های مطرح شده در این جلسه باید جمع‌بندی شود تا راهکار‌های مناسبی برای آن در نظر گرفته و سپس برای رفع این مشکلات اقدام شود.

وی در خاتمه جلسه از متولیان دستگاه‌های مربوطه خواست تا هر چه زودتر بررسی‌های لازم را به منظور رصد و شناسایی دقیق مشکلات موجود انجام داده و نتیجه را هرچه سریع‌تر به معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اعلام کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *