رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری استان اردبیل از مجتمع عدالت شهرستان اردبیل بازدید کرد

9:06 - 22 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۴۱۲۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان اردبیل از مجتمع عدالت شهرستان اردبیل بازدید کرد
رئیس کل دادگستری استان اردبیل در جریان بازدید از مجتمع عدالت ضمن دیدار با قضات و کارکنان این مجتمع برای رفع موانع و مشکلات پیش‌روی آنان راهکار‌های لازم و موثر را ارائه کرد.

خبرگزاری میزان_ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسین کثیرلو با حضور در مجتمع عدالت ضمن بازدید از شعبات با تعدادی از مراجعین نیز دیدار و با استماع مسائل و مشکلات آنان دستورات لازم را برای رفع این مشکلات صادر کرد.

وی در ادامه این بازدید با قدردانی از زحمات قضات و کارمندان این مجموعه اظهار کرد: خوشبختانه این مجموعه در استفاده از ظرفیت‌های فناوری‌های نوین اقدام موفقی داشته بطوری که بیش از ۹۶ درصد اوراق قضایی به صورت الکترونیکی ابلاغ شده و در استفاده از سامانه CMS نیز در رتبه‌های برتر کشوری قرار دارد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل ادامه داد: همچنین در بحث دادرسی‌های الکترونیکی نیز این مجتمع توانسته اقدامات شاخصی داشته باشه باشد.

وی در ادامه با اشاره به روند سال‌های اخیر مبنی بر الکترونیکی کردن پرونده‌ها و ارسال آن از طریق دفاتر خدمات الکترونیکی به محاکم اظهار داشت: باید به صورت مستمر بر فعالیت این دفاتر نظارت شود و از طریق برگزاری جلسات نسبت به رفع مشکلات موجود اقدام شود تا امورات مردم در سریع‌ترین زمان ممکن و به بهترین شکل انجام شود.

توجه به احقاق حق و عدالت، اهتمام ویژه به مقوله صلح و سازش، تکریم ارباب رجوع و رعایت بیش از پیش نظم و انضباط اداری از دیگر تاکیدات رئیس کل دادگستری استان به قضات و کارکنان دادگاه‌های عمومی و انقلاب اردبیل در این بازدید بود.  

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *