رئیس کل دادگستری استان اردبیل: امنیت پایدار خط قرمز دستگاه قضایی و فراجاست

14:10 - 15 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۳۰۶۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان اردبیل: امنیت پایدار خط قرمز دستگاه قضایی و فراجاست
جلسه کمیته هماهنگی قضایی - انتظامی استان اردبیل با حضور مسئولان قضایی و انتظامی استان در محل ساختمان مرکزی دادگستری اردبیل برگزار شد.

خبرگزاری میزان_ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان اردبیل ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده در خصوص طرح جمع‌آوری و برخورد با اراذل و اوباش با بیان اینکه وضعیت مطلوبی از حیث همکاری و هماهنگی بین مجموعه قضایی و انتظامی استان وجود دارد گفت: با توجه به اینکه این جلسه تحت قرارگاه اجرای فرامین رهبری برگزار می‌شود همین امر اهمیت این موضوع و لزوم توجه به همکاری‌ها و هماهنگی بین مجموعه قضایی و انتظامی استان را دو چندان کرده است.

وی افزود: مصوبات و تصمیمات این جلسه باید در راستای تحقق اهداف و سیاست‌های آن به صورت کاربردی در قالب ارائه خدمات به مردم و تأمین امنیت پایدار و آسایش شهروندان نمود پیدا کند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل قانون‌مداری و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های فناوری‌های نوین را از عوامل مهم در ارتقای شاخص‌های عملکردی و ارائه خدمات بهتر به مردم توصیف و تصریح کرد: در بحث الکترونیکی کردن تبادل پرونده‌ها بر ایجاد بستر‌های لازم و تسریع در رفع نواقصات موجود از طریق بازدید‌ها و نظارت‌های مستمر مشترک تأکید می‌شود.

توجه به مقوله پیشگیری از وقوع جرم، تکریم ارباب رجوع، برخورد قاطع با اخلالگران نظم و آرامش و توسعه ترویج صلح و سازش در دعاوی از دیگر تأکیدات رئیس کل دادگستری استان اردبیل در این دیدار  بود.

گفتنی است در این جلسه فرمانده انتظامی استان اردبیل نیز ضمن قدردانی از حمایت‌های دستگاه قضایی استان از اقدامات قانونی فراجا گفت: خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی در بحث برخورد با اراذل و اوباش و تامین امنیت و آرامش شهروندان در استان انجام شده است.

وی افزود: کسب رتبه اول کشوری نیروی انتظامی استان در بحث ساماندهی خودرو‌های رسوبی در پارکینگ‌ها از جمله موفقیت‌های فراجای استان است که در سایه ارایه رویکرد‌های عملی و حمایت‌های لازم از سوی دستگاه قضایی استان اتفاق افتاده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *