اعضای باند سرقت سریالی در شهرستان قزوین دستگیر شدند

9:04 - 09 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۶۹۴۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
اعضای باند سرقت سریالی در شهرستان قزوین دستگیر شدند
دادستان مرکز استان قزوین گفت: سارقان سریالی شهرستان قزوین با دستور قضایی شناسایی و دستگیر شدند.

خبرگزاری میزان- حسین رجبی بیان کرد: در پی سرقت‌های متعدد و سریالی از منازل در سطح شهرستان قزوین و ایجاد جو ناامنی در بین شهروندان، دستور قضایی برای رسیدگی به موضوع صادر شد.

وی افزود: در همین زمینه با دستور قضایی، کارگروه ویژه در پلیس آگاهی استان تشکیل و طی تحقیقات انجام شده، مشخص شد سارقان در قالب باند‌های ۳ تا ۴ نفره به وسیله دو دستگاه خودرو با پلاک مسروقه با پرسه‌زنی و شناسایی منازل مسکونی خالی با شیوه تخریب توپی درب ضدسرقت و دیلم زنی، شبانه وارد منازل شده و ضمن ایجاد خسارات شدید، اقدام به سرقت اموال شهروندان می‌کردند.


دادستان مرکز استان قزوین بیان کرد: سارقان با اطمینان از عدم شناسایی به دلیل استفاده از پلاک‌های مسروقه از محل متواری می‌شدند که با بررسی‌های فنی اطلاعاتی اعضا اصلی و سرباند آن‌ها شناسایی شدند.


رجبی گفت: همچنین با بررسی دوربین‌های مدار بسته محل‌های وقوع سرقت، تعداد ۱۰ فقره سرقت از منازل شهروندان به شیوه تخریب درب به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال محرز شده است.


دادستان مرکز استان قزوین تصریح کرد: این پرونده جهت رسیدگی به شعبه یازدهم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب قزوین ارجاع و با توجه به شناسایی محل اختفا متهمین در شهر ملارد، نیابت قضایی صادر و متهمان دستگیر و روانه زندان شدند.

رجبی گفت: یکی دیگر از متهمان این پرونده در شهرستان سنگر دستگیر شد.


وی ادامه داد: همچنین هنگام دستگیری متهمان ۹۶ فقره اموال مسروقه کشف شد که تعدادی از آن‌ها توسط شکات مورد شناسایی قرار گرفته است.
 
انتهای پیام/


ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
0
0
منزل ما را در مرداد سال گذشته سرقت کردند فیلم مربوطه تحویل شده متاسفانه تا کنون خبری نیست
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *