رئیس کل دادگستری لرستان: برخورد جدی و قاطع با مرتکبان جرایم مهم در اولویت دادگستری استان است

11:34 - 20 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۶۶۹۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری لرستان: برخورد جدی و قاطع با مرتکبان جرایم مهم در اولویت دادگستری استان است
رئیس کل دادگستری لرستان، گفت: برخورد جدی، قاطع و بدون اغماض با اراذل و اوباش و مرتکبان جرایم مهم در سالجاری نیز در اولویت دادگستری استان است.

خبرگزاری میزان – محمد رزم در نشست مشترک شورای معاونان دادگستری استان لرستانبا قضات دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان با تقدیر و تشکر از زحمات مؤثر همکاران قضایی و اداری در تأمین امنیت مطلوب استان لرستان گفت: استان لرستان امن‌ترین استان‌های کشور است و مردم انقلابی، ایثارگر و ولایت مدار آن، مستحق هرگونه خدمت هستند

وی افزود: دستگاه قضایی و مراجع امنیتی شرعاً وظیفه داریم که امنیت مردم را در حد اعلاء تأمین کنیم و با توجه به شاخص‌های مربوطه به شخصه معتقدم استان لرستان امن‌ترین استان کشور است.

رئیس کل دادگستری استان لرستان گفت: در سال گذشته با تلاش شبانه روزی همکاران قضایی و مراجع ضابط چند باند سرقت مسلحانه در استان کشف و اعضای آن‌ها شناسایی، دستگیر و تحت تعقیب قرار گرفتند و در همه پرونده‌ها برای متهمان کیفرخواست صادر شد.

رزم عنوان کرد: حفظ امنیت استان لرستان باید مورد توجه و اهتمام ویژه قرار گیرد و در این راستا دادگستری استان بدون اغماض و با جدیت و قاطعیت با اراذل و اوباش، مرتکبان جنایت‌های عمدی، سرقت‌های مسلحانه، قاچاقچیان سلاح و مهمات و مواد مخدر، عوامل تیراندازی، اختلاس و ارتشاء و سایر جرایم مهم برخورد خواهد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری گفت: همه موظف هستیم برای تحقق دستور، ولی فقیه تلاش کنیم و دادگستری استان نیز در سالجاری از تمامی ظرفیت‌های قانونی در راستای رشد تولید و حمایت از واحد‌های تولیدی و کارخانجات استان استفاده خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری استان لرستان همچنین تاکید کرد: انجام صحیح و شایسته وظایف مستلزم برنامه‌ریزی دقیق است و در برنامه عملیاتی سالجاری دادگستری استان موضوعات مهمی، چون «کاهش پرونده‌های موجود و افزایش مختومه، اتقان آراء، اجرای احکام، دادرسی الکترونیک و ...» پیش بینی شده و بر اجرای کامل برنامه عملیاتی مصوب در سطح استان نظارت خواهد شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری نشست

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *