رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری قزوین از چند واحد صنعتی بازدید کرد

14:16 - 12 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۷۵۷۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری قزوین از چند واحد صنعتی بازدید کرد
رئیس کل دادگستری استان قزوین با همراهی رئیس دادگستری و دادستان شهرستان آبیک و معاون شرکت شهرک‌های صنعتی استان از چند واحد در شهرک صنعتی کاسپین بازدید کرد.

خبرگزاری میزان - علی شعبانی در بازدید از چند شرکت صنعتی در شهرک صنعتی کاسپین آبیک که با همراهی رئیس دادگستری و دادستان شهرستان آبیک و معاون شرکت شهرک‌های صنعتی استان برگزار شد، اظهار کرد: صنعت نقش کلیدی در توسعه اقتصادی کشور دارد که با ایجاد اشتغال علاوه بر تامین مایحتاج داخل با توسعه ارتباطات و حجم تولید می‌تواند منجر به صدور کالا به کشور‌های خارجی شود.

وی ادامه داد: استان قزوین نیز با وجود شرکت‌های بزرگ و مطرح در کشور و خاورمیانه نقش مهمی در تامین مصرف داخلی داشته و حضور چشمگیری در بازار‌های منطقه‌ای و جهانی دارد.

شعبانی بیان داشت: به همین منظور و در راستای تحقق شعار سال و توصیه اکید رئیس قوه قضاییه برای حل مشکل شرکت‌های صنعتی ذیل کارگروه اقتصاد مقاومتی بازدید‌هایی از واحد‌های تولیدی و شرکت‌های صنعتی پیش‌بینی شده تا با حضور میدانی مدیران قضایی و دستگاه‌های متولی برخی از موانع این شرکت‌ها بررسی و راهکار‌هایی برای حل آن مطرح شود.

رئیس کل دادگستری استان قزوین خاطر نشان کرد: در سال جاری چندین نوبت از شرکت‌های صنعتی بازدید شده و پرونده واحد‌هایی که با مشکل روبرو هستند در ستاد اقتصاد مقاومتی مطرح گردیده و تلاش می‌شود تا از بار مشکلات از دوش واحد‌های صنعتی کاسته شود.

گفتنی است در این بازدید‌ها مشکلات شرکت‌های کیان الماس الموت، آرام کیمیای کاسپین و شرکت دانش بنیان غنوی به‌صورت میدانی بررسی و دستورات لازم نیز جهت پی گیری اتخاذ شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *