رئیس کل دادگستری استان بوشهر دستور رسیدگی به درخواست‌های ۶۰ نفر را صادر کرد

16:45 - 09 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۵۴۴۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
تعداد نظرات: ۲ دیدگاه
رئیس کل دادگستری استان بوشهر دستور رسیدگی به درخواست‌های ۶۰ نفر را صادر کرد
رئیس کل دادگستری استان بوشهر در جریان دیدار مردمی هفتگی، با بررسی مشکلات حقوقی، قضایی و درخواست‌های ۶۰ نفر از مراجعان دستورات لازم را صادر کرد.

خبرگزاری میزان - رئیس کل دادگستری استان بوشهر در دیدار مردمی که با حضور رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری کل، معاونان قضایی دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و رئیس دادگاه‌های عمومی و انقلاب بوشهر برگزار شد، با بررسی مشکلات حقوقی و درخواست‌های ۶۰ نفر از مراجعان که از موارد مختلف قضایی بود دستورات لازم را صادر کرد.

مهدی مهرانگیز در این دیدار، تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به خواسته‌های مردم و در بین آن‌ها بودن را از اولویت‌های دستگاه قضایی استان برشمرد و گفت: دیدار چهره به چهره و از نزدیک با مردم و شنیدن درخواست‌ها و مشکلات و دغدغه‌های آن‌ها موجب رضایتمندی بیشتر مردم از دستگاه قضا می‌شود.

همچنین دیدار‌های مردمی مسئولان قضایی استان بوشهر در تمام حوزه‌های قضایی استان به صورت هفتگی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری دیدار

امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
0
0
دکتر مهرانگیز مدیر انسان دوست هست واقعا
سید محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
0
0
یکی از مشکلات اهالی کوی امامزاده عبدالمهیمن علیه السلام واقع در منطقه سبزآباد تصرف پنجاه ساله زمین های آبا و اجدادیشان است که علی رغم کشاورزی بودن این زمین ها آنها را موات اعلام کرده و به منابع داده شده و آنها نیز تقدیم نیروی‌دریایی کرده اند جناب آقای دکتر مهرانگیز لطفاً به این ظلم پنجاه ساله نیروی دریایی خاتمه دهید
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *