رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری بوشهر دستور رسیدگی به مشکل کمبود آرد در شهرستان جم را صادر کرد

12:00 - 08 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۵۱۳۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
رئیس کل دادگستری بوشهر دستور رسیدگی به مشکل کمبود آرد در شهرستان جم را صادر کرد
رئیس کل دادگستری استان بوشهر در جریان ملاقات با مردم شهرستان جم در خصوص موضوع مطرح شده کمبود آرد در این شهرستان به دادستان شهرستان دستورداد: در راستای رسیدگی و پیگیری قانونی این مشکل شهروندان ورود کند.

خبرگزاری میزان - رئیس کل دادگستری استان بوشهر به همراه دادستان مرکز، رئیس حفاظت و اطلاعات استان، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان بوشهر و رئیس دادگستری و دادستان شهرستان جم با حضور در مساجد امام حسن مجتبی (ع) و  ولایت شهر ستان جم ضمن دیدار با مردم به استماع مشکلات و دغدغه‌های حقوقی و قضایی شهروندان و خواسته‌های آن‌ها در مورد مسائل مختلف اجتماعی پرداخت و دستوراتی را نیز در خصوص پیگری آن‌ها صادر کرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر به دادستان شهرستان جم ماموریت داد موضوعات در خصوص حقوق عامه را به صورت جدی دنبال  و در موارد احتمالی که ترک فعل و کوتاهی‌های از سوی مسئولان مربوطه این شهرستان صورت گرفته حتما ورود کند.

مهدی مهرانگیز در این نشست اظهار کرد: اگر مردم مطالبات و پیشنهاداتی در جهت پیشرفت این شهرستان داشته باشند و دستگاه قضایی با حمایت خود بتواند کمک کند در این راستا نیز گام برمیداریم.

وی همچنین در خصوص موضوع مطرح شده کمبود آرد در شهرستان جم گفت: دادستان شهرستان در راستای رسیدگی و پیگیری قانونی این مشکل شهروندان ورود کند تا سریعا مشکل مردم و دغدغه آن‌ها در این حوزه نیز بطرف شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر نسبت به حل مشکلات شهری، شهرستان جم ورود کرد

همچنین رئیس کل دادگستری استان بوشهر با حضور در شهرستان جم با اعضای شورای شهر جم و شهردار این شهر دیدار و گفت وگو کرد.

مهدی مهر انگیز، در این دیدار از نزدیک در جریان مشکلات مربوط به شهرستان جم قرار گرفت، گفت: دستگاه قضایی استان بوشهر به تمامی موضوعاتی مرتبط حفظ حقوق عامه ورود می‌کند، زیرا از خواسته‌های به حق مردم  این استان است.

وی با اشاره به مشکلات مطروحه شهرستان جم در حوزه های «آب ، جاده جم -فیروزآباد و مشکلات مربوط به تخصیص و‌ پرداخت حق آلایندگی محیط‌های پیرامون صنعت گاز و پتروشیمی، توصیه‌های لازم را ارائه کرد و مقرر شد تا با پیگیری موضوعات مطرح شده تلاش‌های لازم جهت بر طرف شدن این دغدغه‌ها انجام گیرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری ملاقات

فرج اله حسین ابادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
0
0
باسلام خدمت جناب ریس کل دادگستری استان بوشهر لطفا پیگیری آرد شهرستان بوشهر هم باشید واقعا بعضی از نانوایان مشکل شدید آرد دارن با سهیمه کم‌چجور جوابگو مردم شریف و غیور بوشهر باشیم هیچ مسولی هم جوابگو نیست
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *