رئیس کل دادگستری استان بوشهر دستور رسیدگی به مشکلات و درخواست‌های نمازگزاران را صادر کرد

9:37 - 10 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۵۵۱۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان بوشهر دستور رسیدگی به مشکلات و درخواست‌های نمازگزاران را صادر کرد
رئیس کل دادگستری استان بوشهر با حضور در مساجد توحید و امیر المومنین (ع) بوشهر با بررسی درخواست‌ها و مسائل و مشکلات نمازگزاران دستورات لازم را در جهت رفع آن‌ها صادر کرد.

خبرگزاری میزان - رئیس کل دادگستری استان بوشهر به همراه با رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان با حضور در جمع نمازگزاران مساجد توحید وامیر المومنین (ع) بوشهر، اظهارکرد: از دیر باز مساجد جایگاه مهمی در زندگی مردم و رخداد‌ها داشته بنابراین مسئولان می‌توانند در بین مردم حضور پیدا کنند و با استفاده از این ظرفیت وپاسخ‌گویی به مطالبات مردم، فاصله خود با مردم را به حداقل رسانند.

مهدی مهرانگیز با اشاره به تاکیدات ریاست قوه قضاییه در خصوص حضور مسئولان قضایی در بین مردم بیان کرد: مسئولان قضایی استان بوشه علاوه بر دیدار‌های مردمی در حوزه‌های قضایی، به صورت هفتگی نیز در مساجد بوشهر و شهرستان‌های استان حضور دارند و به سوالات و مشکلات قضایی حقوقی و قضایی و دغدغه‌های مردم پاسخ می‌دهند.

وی افزود: دیدار چهره به چهره با حضور در متن مردم با هدف شنیدن و رسیدگی به خواسته‌ها و دغدغه‌ها و پیشنهاد‌ها و مسائل مشکلات حقوقی شهروندان و پاسخگویی به آن‌ها قطعا اثرات بسیار مثبتی دارد که موجب رضایتمندی و امیدواری بیشتر مردم به دستگاه قضا می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در این دیدار‌ها با اشاره به لزوم تکریم ارباب رجوع، حفظ حقوق عامه و اهمیت رعایت موضوعات اخلاقی، و اجتماعی، با بررسی درخواست‌ها و مسائل و مشکلات نمازگزاران، دستورات لازم را برای رفع آن‌ها صادر کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری دیدار

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *