رئیس کل دادگستری سمنان: حمایت و پشتیبانی از تولیدکنندگان و تأمین امنیت سرمایه گذاری در استان باید با قوت دنبال شود

14:29 - 04 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۴۵۱۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری سمنان: حمایت و پشتیبانی از تولیدکنندگان و تأمین امنیت سرمایه گذاری در استان باید با قوت دنبال شود
رئیس کل دادگستری استان سمنان، گفت: حمایت و پشتیبانی همه جانبه از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی و تأمین امنیت سرمایه گذاری در استان سمنان باید با قوت و اهتمام لازم دنبال شود تا علاوه بر توسعه فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی از کوچک شدن سفره کارگران جلوگیری کند.

خبرگزاری میزان - محمد جعفر عبدالهی با حضور در واحد تولیدی «سیم و کابل دامغان (بهفر)»، پنجاه و چهارمین بازدید نتیجه محور از کارگاه‌ها و واحد‌های تولیدی را رقم زد.

وی در این بازدید اظهارکرد: دستگاه قضایی استان سمنان شناسایی و رفع مسائل قانونی و حقوقی کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی که در چرخه تولید و اشتغال دچار مشکل شده یا نیاز به احیاء و بازگشت به مسیر فعالیت اقتصادی دارند را وظیفه مهم خود دانسته و درصدد حفظ تولید و رفع موانع کسب و کار مصمم است.

رئیس کل دادگستری استان سمنان بازدید‌های نتیجه محور از واحد‌های تولیدی را صرفاً نظارت گونه ندانست و تاکیدکرد: حمایت و پشتیبانی همه جانبه از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی و تأمین امنیت سرمایه گذاری در استان سمنان باید با قوت و اهتمام لازم دنبال شده و دستگاه قضایی در بازدید از واحد‌های تولیدی پس از احصاء مشکلات، با دعوت از مدیران استانی مربوطه مسئولان را پای کار «رشد تولید و مهار تورم» می‌آورد.

وی هدف از بازدید از شرکت سیم و کابل دامغان را حفظ امنیت روانی جامعه و تأمین زیرساخت‌های انتقال خدمات به مردم حائز دانست و گفت: این بازدید به منظور حمایت جدی و قانونی ازاین شرکت است ضمن پشتیبانی کارآمد از سرمایه گذاری و تولیدات داخلی استان با قول مساعد شرکت شهرک‌های صنعتی مشکل چندساله تامین زمین برای طرح‌های توسعه ایی به شرکت مرتفع و با تشکیل کارگروهی به ریاست دادستان دامغان مشکلات این واحد صنعتی حل و افزایش تسهیلات بانکی شود.

عبدالهی تاکید کرد: کمک به بهره‌برداری طرح‌های اقتصادی در اراضی صنعتی راکد و رفع مشکلات صنعتگران در اولویت اقدامات است و در صورتی که امکان بهره برداری از سوی واحد راکد و تمایل سرمایه گذار نباشد، راهکار‌های قانونی برای تعیین تکلیف و انتقال قانونی به فعالان اقتصادی دارای اهلیت انجام شود.

رئیس کل دادگستری استان سمنان همچنین گفت: دستگاه قضایی استان سمنان سعی دارد بهترین و در دسترس‌ترین واسطه بین واحد‌های تولیدی با دستگاه‌های اجرایی باشد تا علاوه بر توسعه فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی از کوچک شدن سفره کارگران جلوگیری کند.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری تولید

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *