رئیس کل دادگستری سمنان: در دوران تحول و تعالی قوه قضاییه حمایت منطقی و عقلانی از مدیران سبب بهبود ارائه خدمات شده است

22:07 - 03 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۴۴۵۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری سمنان: در دوران تحول و تعالی قوه قضاییه حمایت منطقی و عقلانی از مدیران سبب بهبود ارائه خدمات شده است
رئیس کل دادگستری سمنان گفت: در دوران تحول و تعالی قوه قضاییه حمایت منطقی و عقلانی از مدیران سبب بهبود ارائه خدمات شده است.

خبرگزاری میزان _ جلسه شورای اداری با حضور خدائیان، معاون رییس قوه قضاییه و رئیس سازمان بازرسی کل کشور، محمد جعفر عبدالهی، رئیس کل دادگستری استان سمنان در جمع مدیران استانی برگزار شد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان با تبریک اعیاد دهه کرامت و روز مقاومت، ایثار و پیروزی سالروز فتح خرمشهر، گفت: دستگاه قضایی استان سمنان مأموریت‌های سند تحول و تعالی قضایی را به صورت جدی پیگیری می‌کند و در دوران تحول و تعالی قضایی دستگاه‌های اجرایی از حمایت‌های قانونی بهره‌مند شدند.

وی ادامه داد: اجرای سند تحول و تعالی قضایی در استان سمنان، به مدیران اجرایی شهامت لازم و منطقی در ارائه خدمات مطلوب به مردم و بهبود خدمات را افزایش داد.

عبدالهی اظهار کرد: قرار است با اجرای سیاست‌های سند تحول و تعالی قضایی با روحیه‌ای جهادی و باپشتکار شبانه روزی، بدون ترس کاذب از نظارت‌ها، خدمت به مردم را مضاعف کرد.

وی افزود: با همکاری و همدلی که بین مدیران استانی قوای قضائیه و مجریه بوجود آمده با احصاء مشکلات، تلاش شده است گره گشایی از مشکلات مردم رقم خورده و عملکرد دستگاه‌ها بیانگر این موضوع است.

رئیس کل دادگستری استان سمنان با قدردانی از تلاش‌های سازمان بازرسی استان اذعان کرد: مجموع حمایت‌های قضایی که در استان از تولیدکنندگان، فعالان اقتصادی و سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار انجام شده، اشتغال مستقیم و غیر مستقیم نیروی کار، جلوگیری از بیکاری و احیاء بسیاری از واحد‌های تولیدی اتفاق افتاد است.

عبدالهی در خاتمه خاطر نشان کرد: تمام سعی و تلاش مدیران دستگاه قضایی استان ناظر بر رفع قانونی دغدغه‌های مردم است و در این مسیر از هیچ مجاهدتی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *