رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه: در مجموعه قضایی استان ارتباط با مردم مستقیم و بی واسطه است

10:06 - 25 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۲۶۹۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه: در مجموعه قضایی استان ارتباط با مردم مستقیم و بی واسطه است
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: شما به عنوان نماینده و منتخب مردم و اینکه با مردم در ارتباط هستید می‌توانید دیدگاه‌های مردم را به ما منتقل کنید و ما نیز تلاش می‌کنیم به رفع مشکلات ایشان کمک شود کما اینکه رویه در دستگاه قضایی استان ارتباط بی واسطه با مردم بوده است و گوا این امر ملاقات با بیش از ۵۰۰ هزار مراجعه کننده است.

خبرگزاری میزان - به دنبال تفاهم نامه میان قوه قضاییه و مجلس شورای اسلامی در راستای تعامل و در جهت هم افزایی، نشست فصلی مسئولین عالی قضائی استان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برگزار و بر تعامل در جهت هم افزایی تاکید شد

توسلی زاده با اشاره به رابطه خوب دستگاه قضائی استان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی گفت این تعامل خوب می‌تواند به روند بهتر کار‌ها و پیشبرد اهداف کمک کند.

وی خطاب به نمایندگان افزود: شما به عنوان نماینده و منتخب مردم و اینکه با مردم در ارتباط هستید می‌توانید دیدگاه‌های مردم را به ما منتقل کنید و ما نیز تلاش می‌کنیم به رفع مشکلات ایشان کمک شود کما اینکه رویه در دستگاه قضایی استان ارتباط بی واسطه با مردم بوده است و گوا این امر ملاقات با بیش از ۵۰۰ هزار مراجعه کننده است.

توسلی زاده با اشاره به کار سخت دستگاه قضائی با وجود کمبود منابع مالی و انسانی خاطر نشان کرد: با توجه به حجم انبوه ورودی پرونده کار در دستگاه قضائی سخت شده است و این در حالی است که دشمن همواره به دنبال جلوه دادن ناکارآمدی نظام است و کمترین مشکل خصوصا در دستگاه قضائی را به بزرگترین شکل نشان می‌دهد؛ بنابراین وظیفه داریم علیرغم تمامی مشکلات کار‌ها را درست و دقیق انجام دهیم.

وی با اشاره به رابطه خوب میان کارکنان دستگاه قضائی استان یادآور شد: در مجموعه قضائی استان اعتماد توام با احترام حاکم است و با همین شیوه کار‌ها انجام می‌شود و سعی شده است تمامی واسطه‌ها بین مردم و دادگستری حذف شود و مردم بی واسطه با ما ارتباط بگیرند و به بیان مشکلات و دیدگاه‌های خود بپردازند.

در ادامه این نشست نمایندگان حاضر به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: تعامل خوبی بین نمایندگاه مردم در مجلس شورای اسلامی و مجموعه قضائی استان که موجب هم افزایی شده است، وجود دارد.

 وی افزود: در مجموعه قضائی استان شخصی وجود دارد که مسلط بر امور است و واقعا پیگیر کار‌های مردم هستند. ما نماینده مردم هستیم و گاهی مردم به بیان مشکلات خود می‌پردازند و انصافا از سوی رئیس کل دادگستری مورد رسیدگی و پیگیری قرار می‌گیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به تعامل خوب و مثبت میان نمایندگان استان و دستگاه قضائی، وجود تیم متخصص وبومی در دستگاه قضائی استان سبب پیشرفت و پیشبرد کار‌ها دانست و گفت: شخص رئیس کل دادگستری استان ساختار و تشکیلات دستگاه قضائی را به خوبی می‌شناسد و احاطه کامل دارد و تلاش ایشان و مجموعه قضائی استان برای توسعه و تحقق عدالت قابل تقدیر است.

 لهونی نماینده مردم پاوه و اورامانات نیز به تبادل افکار و اندیشه که تعامل را تقویت می‌کند اشاره کرد و این نشسشت‌ها را مفید دانست و بر خروجی مثبت آن تاکید کرد.

وی یاداور شد: امیدورایم این نشست‌ها به رفع مشکلات کلان منطقه‌ای و ملی بیانجامد.

حجت لاسلام حسینی نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی به کار سالم در دستگاه قضائی اشاره کرد و افزود: این امر سبب بالا رفتن اعتماد عمومی شده است.

در پایان این نشست چند پیشنهاد از جمله احداث مرکز پزشکی قانونی در شهرستان سنقر و کلیایی با حمایت نمایندگان و پیگیری دستگاه قضائی و خروجی مشخص و بر اساس مصوبه در این نشست‌ها که به حل مشکلات و تعامل بیشتر منتج شود، به عنوان مصوبات جلسه صورت گرفت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *