رئیس کل دادگستری استان البرز به درخواست ۲۳ نفر از مراجعان رسیدگی کرد

13:47 - 19 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۱۷۴۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان البرز به درخواست ۲۳ نفر از مراجعان رسیدگی کرد
رئیس کل دادگستری استان البرز در دیدار مردمی امروز با ۲۳ نفر از مراجعان دیدار و دستورات مقتضی را صادر کرد.

خبرگزاری میزان - حسین فاضلی هریکندی در برنامه دیدار هفتگی خود که سه‌شنبه هر هفته برگزار می‌شود پیش از ظهر امروز با ۲۳ نفر از مراجعان شخصا دیدار و دستورات مقتضی را صادر کرد.

وی در حاشیه این دیدار با اشاره به اینکه ملاقات‌های مردمی وی و مدیران دادگستری کل استان البرز سه شنبه هر هفته در کلیه مجتمع‌ها و حوزه‌های قضایی برگزار می‌شود، تصریح کرد: دیدار‌های مردمی نقش مهمی در دسترسی آسان مردم و مراجعان به مدیران قضایی استان دارد و با قوت در سال جاری نیز طبق برنامه ریزی انجام شده توسط مدیریت رسانه و روابط عمومی دادگستری استان ادامه خواهد داشت.

رئیس کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه در دیدار روز جاری شخصا مشکلات و درخواست‌های مرتبط با ۲۳ نفر از مراجعان را استماع و دستورات مقتضی را صادر کرده است، افزود: در کلیه حوزه‌های قضایی استان نیز مجموعا ۱هزارو ۱۶۹ دیدار توسط مدیران انجام شده و در حوزه ریاست دادگستری استان نیز در طول این هفته ۱۵۳ درخواست توسط رئیس حوزه ریاست و کارشناسان بررسی وارشادات لازم انجام شده است.

فاضلی هریکندی عمده درخواست‌های طرح شده را مرتبط با موضوعاتی از قبیل درخواست اعمال ماده ۴۷۷ عنوان کرد و گفت: تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها، تسریع در اجرای حکم، درخواست مرخصی زندانیان و تجویز پابند الکترونیکی از دیگر درخواست‌های طرح شده توسط مراجعان بوده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *