رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بررسی ۱۴۳ درخواست در دیدار رئیس کل دادگستری استان البرز از ندامتگاه مرکزی کرج/ ۱۲ زندانی آزاد شدند

8:48 - 17 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۱۳۰۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
بررسی ۱۴۳ درخواست در دیدار رئیس کل دادگستری استان البرز از ندامتگاه مرکزی کرج/ ۱۲ زندانی آزاد شدند
در دیدار رئیس کل و تعدادی از قضات از ندامتگاه مرکزی کرج، درخواست‌های ۱۴۳ زندانی بررسی و با آزادی ۱۲ نفر و اعطای مرخصی برای ۲۳ زندانی موافقت شد.

خبرگزاری میزان- در دیدار حسین فاضلی هریکندی، معاون قضایی رئیس کل در امور نظارت بر زندان و اجرای احکام، رئیس دادگستری و دادستان ساوجبلاغ و جمعی از قضات این حوزه قضایی، مشکلات زندانیان مربوط به حوزه قضایی شهرستان ساوجبلاغ در ندامتگاه مرکزی کرج مورد بررسی قرار گرفت.

 وی در حاشیه این بازدید با تاکید بر اینکه تلاش مجموعه قضایی استان، اجرای دستورات رئیس قوه قضاییه و سند تحول و تعالی قضایی در راستای کاهش جمعیت کیفری است، گفت: در دیدار امروز که در راستای دیدار‌های دوره‌ای مسئولان قضایی از ندامتگاه‌های استان است مسائل و مشکلات زندانیان حوزه قضایی ساوجبلاغ مورد رسیدگی قرار گرفت و دستورات مقتضی صادر شد.

رئیس کل دادگستری استان البرز با اشاره به حضور سیزده مقام قضایی در دیدار امروز بیان کرد: در گفت‌وگوی رودرو با زندانیان، درخواست ۱۴۳ زندانی به صورت مستقیم از سوی قضات مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

 وی با برشمردن برخی از دستاورد‌های این دیدار اضافه کرد: در نتیجه این بازدید ۲۳ نفر از شرایط مرخصی برخوردار شدند همچنین در مورد ۱۲ نفر شرایط آزادی با فک و تخفیف قرار تامین، ۱۹ نفر دستور تسریع در رسیدگی به پرونده و پنج نفر پذیرش اعسار امکانپذیر شد.

فاضلی هریکندی با بیان اینکه بررسی درخواست‌های زندانیان در دیدار چهار ساعته بوده است از اقدامات اداره کل زندان‌های استان البرز و قضات شهرستان ساوجبلاغ در اهتمام نسبت به امور زندانیان تقدیر و بر استفاده حداکثری از ظرفیت قانونی برای اشتغال زندانیان تاکید کرد.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *