افزایش حملات به کودکان فلسطینی/خشونت‎های معاف از مجازات شهرک نشینان صهیونیست

10:10 - 22 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۷۰۳۳
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
افزایش حملات به کودکان فلسطینی/خشونت‎های معاف از مجازات شهرک نشینان صهیونیست
کودکان فلسطینی در سکوت جامعه بین المللی و سازمان‌های حقوق بشری از خشونت‌ها و آزار و اذیت شهرک نشینان صهیونیست آسیب می‌بینند.

خبرگزاری میزان – در میانه تشدید کم سابقه خشونت و حملات ارتش و شهرک نشینان صهیونیست به مسلمانان کودکان فلسطینی بیش از هر زمان دیگری در معرض مخاطرات تهدید کننده زندگی قرار گرفته اند.

شهرک نشینان صهیونیست به صورت روزانه در حالی کودکان فلسطینی را مورد حمله قرار می‌دهند که اطمینان دارند مجازاتی در انتظارشان نیست.

خشونت شهرک نشینان صهیونیست

شهرک نشینان صهیونیست در پی روی کار آمدن کابینه نتانیاهو از کنترل خارج شده و با یورش‌های خشونت بار خود به مناطق مختلف فلسطینی، تلفات جانی و مالی متعددی را برجای می‌گذارند یا به مکان‌های مقدس فلسطینیان هتک حرمت می‌کنند.

این روند فزاینده خشونت شهرک نشینان در حالی رخ می‌دهد که آن‌ها حملات خود را تحت حمایت ارتش رژیم صهیونیستی انجام می‌دهند و پلیس این رژیم شکایت‌های مربوط به خشونت‌های آنان را مورد پیگیری قرار نمی‌دهد.

به عنوان مثال، در ماه اکتبر، شهرک نشینان صهیونیست هر دو دست یک مرد فلسطینی را که در حال برداشت زیتون بود، شکستند.

شهرک نشینان صهیونیست به پلیس رژیم صهیونیستی گفتند که مرد فلسطینی به آن‌ها حمله کرده است و پلیس این مرد را به اقدام به قتل متهم و به زندان منتقل کرد؛ پلیس ۱۰ روز و در پی انتشار ویدئویی مبنی بر حمله شهرک نشینان به مرد فلسطینی، وی را آزاد کرد، اما اتهامی را علیه شهرک نشین صهیونیست مطرح نشد.

آن‌ها اکنون هر روز به یک بهانه به فلسطینیان، مزارع، خانه‌ها و کسب و کارهایشان یورش می‌برند، اما پلیس رژیم صهیونیستی در مقابل بازجویی‌های منظم، تصادفی، بی دلیل، طولانی و تحقیرآمیز برای فلسطینیان را تشدید کرده است.

خشونت معاف از مجازات شهرک نشینان صهیونیست

به گزارش «میدل ایست آی»، تشدید خشونت‌ها علیه فلسطینیان در اراضی اشغالی، سبب شده تا کودکان فلسطینی به شدت در معرض خطر حملات خشونت بار قرار بگیرند.

در هفته‌های اخیر، در حالی که فعالان صلح در منطقه چشمان خود را بر جنایت‌های رژیم صهیونیستی بسته و رسانه‌های غربی قصد تقلیل و انحراف واقعیت را دارند، شهرک نشینان به عنوان ساکنان غیرقانونی اراضی اشغالی کودکان فلسطینی ۵ تا ۹ ساله را مورد آزار و اذیت و حتی حمله قرار می‌دهند.

شهرک نشینان با شکستن شیشه‌های خانه‌های کودکان فلسطینی آن‌ها را از رفتن به مدرسه می‌ترسانند و مدارس فلسطینیان را تخریب می‌کنند.

ارائه گزارش حملات و آزار و اذیت شهرک نشینان صهیونیست توسط فلسطینیان به پلیس رژیم صهیونیستی بی فایده خواهد بود، زیرا پلیس رژیم صهیونیستی هرگز شهرک نشینان صهیونیست را مجازات نمی‌کند.

کودکان فلسطینی در پی تشدید خشونت‌های رژیم صهیونیستی در شرایطی قرار می‌گیرند که نه خانه‌ای برای بازگشت دارند و نه مدرسه‌ای برای رفتن.

نگرانی از خشونت‌های فزاینده شهرک نشینان صهیونیست علیه کودکان به حدی جدیست که شهروندان فلسطینی مسافر یاتا و دستکم چهار سازمان صلح بین المللی برنامه نظارتی را با هماهنگی ارتش رژیم صهیونیستی تنظیم کردند که از تردد کودکان فلسطینی بین خانه و مدرسه و بالعکس اطمینان حاصل کنند.

کودکان فلسطینی در حالی در مسیر مدرسه مورد حمله قرار می‌گیرند که زندگیشان همواره تحت تاثیر جنایت‌های رژیم صهیونیستی بوده و حتما در طول زندگی خود در یک مقطع زمانی شاهد ریخته شدن بمب‌های صوتی و گاز اشک آور روی خانه‌ها و در خیابان هایشان بوده اند.

شهرک‌نشینان مسلح و نقاب‌دار صهیونیست به فلسطینی‌ها در خانه‌هایشان حمله می‌کنند، به کودکان در راه مدرسه حمله می‌کنند، اموال را تخریب می‌کنند، باغ‌های زیتون را به آتش می‌کشند و تمام جوامع را بدون مجازات کامل به وحشت می‌اندازند؛ در این میان سازمان ملل با انتشار یک بیانیه مطبوعاتی، شهرک‌سازی‌های غیرقانونی و خشونت‌های شهرک‌نشینان را محکوم می‌کند.

این پرسش همچنان به قوت خود باقی است که چه کسی جلوی خشونت شهرک نشینان صهیونیست علیه کودکان فلسطینی را می‌گیرد؟

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *