آزادی دو بازداشتی در جریان بازدید رئیس کل دادگستری کرمانشاه از دادسرا ناحیه ۲ استان

17:03 - 19 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۶۶۲۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
آزادی دو بازداشتی در جریان بازدید رئیس کل دادگستری کرمانشاه از دادسرا ناحیه ۲ استان
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از مجتمع‌های تجدید نظر، معاونت توسعه حل اختلاف و دادسرای ناحیه دو استان بازدید و ضمن دیدار با قضات و کارکنان این مجتمع‌ها مستمع مسائل و مشکلات موجود شد.

خبرگزاری میزان - پرویز توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از مجتمع‌های تجدید نظر، معاونت توسعه حل اختلاف و دادسرای ناحیه دو بازدید و ضمن دیدار با قضات و کارکنان این مجتمع‌ها مستمع مسائل و مشکلات موجود شد.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه اظهارکرد: خدمت در دستگاهی همانند دستگاه قضایی با انبوه کار‌ها و مسائل و محدودیت‌های خاص خود به نوعی ایثار است و این ایثار باید جهت رضای خداوند باشد.

وی ادامه داد: بر ماست در خدمت به مردم رعایت عدل و انصاف داشته باشیم و با برخورد ملایم و تکریم، آن‌ها را از تنش‌های روحی و روانی دور کنیم.

وی ضمن استماع مشکلات همکاران اعم از مشکلات اداری و شخصی در صورت نیاز مسائل را در لحظه پیگیری و به آن‌ها پاسخ دادند و در بسیاری موارد مشکلات مرتفع کرد.

 توسلی زاده در ادامه ضمن تشریح عملکرد دستگاه قضایی استان گفت: دادگستری استان کرمانشاه در کشور عملکرد بسیار خوبی دارد و این حاصل زحمات و تلاش‌های قضات و کارکنان است.

در ادامه این بازدید و در راهرو‌های محاکم که با مردم روبرو شدند ضمن احوالپرسی ، علت مراجعه را جویا شدند و در دو مورد با پیگیری موضوع دستور به آزادی دو نفر بازداشتی صادر و مقرر شد ظرف یوم جاری این دو نفر به آغوش خانواده خود بازگردند.

از دیگر توصیه‌های رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه تأکید بر صدور آراء متقن و مستند، اقناع طرفین دعوی، تلاش برای سازشی کردن برخی پرونده‌ها و حفظ و ارتقاء روند روبه رشد محاکم بود و در ادامه از زحمات همه همکاران قضایی و اداری به سبب زمینه سازی برای روند رو به رشد دادگستری استان کرمانشاه تقدیر کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *