رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با حضور در مسجد سادات محله کرناچی به مشکلات مردم رسیدگی کرد

9:41 - 30 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۸۳۳۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با حضور در مسجد سادات محله کرناچی به مشکلات مردم رسیدگی کرد
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با حضور در مسجد سادات محله کرناچی به مشکلات مردم رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد.

 خبرگزاری میزان - پرویز توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه، عباسی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم، مدیران و مسئولین ادارات آب، برق، بهزیستی، کمیته امداد و جمعی دیگر از مسئولین با حضور در مسجد سادات محله کرناچی کرمانشاه به مشکلات مردم رسیدگی و دستورات لازم را صادر کردند.

یکی از مطالبات عمومی و پر تکرار محله کرناچی موضوع فاضلاب این محله بود که بنا به گفته مردم مشکلات زیادی را برای این منطقه ایجاد کرده بود.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه رسیدگی به این مشکل را با محوریت استاندار کرمانشاه و تشکیل کارگروه تخصصی برای رفع آن در اقل زمان را مورد توجه قرار داد و یادآور شد این موضوع را پیگیری و در نزدیکترین زمان ممکن نتیجه را اعلام خواهد کرد.

از دیگر مطالبات مردم این منطقه موضوع امنیت بودکه در همین راستا رئیس کل دادگستری فرمانده انتظامی استان و دادستان مرکز استان را برای رفع این مشکل در نزدیکترین زمان ممکن بسیج کرد.

وی افزود: موضوع امنیت را از مهمترین موضوعات می‌دانیم و هرگز با مخلان نظم عمومی مماشات نخواهیم کرد و به مردم این منطقه قول می‌دهیم شاهد هیچ گونه ناامنی نخواهند بود.

توسلی زاده عنوان کرد: متاسفانه غالب مسایل مطرح شده در حوزه معیشتی است و در حوزه قضایی و حقوقی آنچه مطرح شده است تا پایان هفته به آن‌ها رسیدگی خواهد شد و پاسخ مستدل و قانع کننده به مراجعین داده می‌شود.

از دیگر مسائل مطرح شده موارد مربوط به سهام عدالت، نبود فضای ورزشی و تفریحی در مدارس و موارد مشابه بود.

لازم به ذکر است در سال جدید و در ماه مبارک رمضان برای دومین بار است که مسئولین قضایی استان با محوریت رئیس کل با حضور در مساجد به مشکلات مردم رسیدگی می‌کنند. دوشنبه‌ها و سه شنبه‌های مردمی که توسط مسئولین قضایی استان با محوریت رئیس کل دادگستری نهادینه شده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *