رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری استان به مشکلات مردم در مسجد امیرالمومنین بلوار طاقبستان رسیدگی کرد

10:56 - 21 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۶۸۷۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان به مشکلات مردم در مسجد امیرالمومنین بلوار طاقبستان رسیدگی کرد
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه و معاون پیشگیری از وقوع جرم و جمعی از همکاران با حضور در مسجد امیرالمومنین بلوار طاقبستان به درخواست‌های مردمی مراجعین رسیدگی و دستورات لازم را صادر کردند.

خبرگزاری میزان - پرویز توسلی زاده و معاون پیشگیری از وقوع جرم و جمعی از همکاران با حضور در مسجد امیرالمومنین بلوار طاقبستان به درخواست‌های مردمی مراجعین رسیدگی و دستورات لازم را صادر کردند.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به سخن رئیس قوه قضاییه که دیدار با مردم را از برکات می‌دانند یادآور شد در ۴۳ ماه گذشته حدود نیم میلیون دیدار با مردم توسط بنده و دیگر مسئولین قضایی استان کرمانشاه صورت گرفته است و سعی شده است به صورت جدی و تخصصی مشکلات مراجعین بررسی و تا جایی که ممکن است مرتفع شود.

وی افزود: البته همه مشکلات مراجعین صرفا حقوقی و قضایی نیست و گاهی درخواست‌هایی از سایر ادارات دارند و در این خصوص نیز سعی می‌شود با اداره مربوطه برای رفع مشکل رایزنی شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: با تمام توان سعی شده است به مشکلات مردم رسیدگی کنیم، اما معتقدیم این همه مراجعه به دادگستری برازنده مردم خوب استان نیست و می‌شود بسیاری از مشکلات را خارج از دادگستری حل و فصل کرد.

توسلی زاده به مردم توصیه کرد مشکلات را در قالب مصالحه و نیز ارجاع به نهاد‌های شبه قضایی مانند نهاد داوری حل کنند و از مراجعه به دادگستری و ایجاد و تحمیل هزینه‌های مادی و معنوی جلوگیری کنند.

گفتنی است این اولین دیدار در سال ۱۴۰۲ است که در مسجد توسط مسئولین قضایی استان کرمانشاه با مردم و مراجعین انجام می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *