با دستور دادستان قزوین مسیر دسترسی به اورژانس بیمارستان رازی پس از ۹ سال رفع سد معبر شد

13:32 - 24 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۳۷۷۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
با دستور دادستان قزوین مسیر دسترسی به اورژانس بیمارستان رازی پس از ۹ سال رفع سد معبر شد
در حاشیه بازدید دادستان قزوین از بیمارستان رازی؛ دستور برداشته شدن موانع موجود در مسیر باند کندروی منتهی به اورژانس این بیمارستان صادر شد.

خبرگزاری میزان - حسین رجبی در تشریح خبر رفع سد معبر مسیر دسترسی به بیمارستان رازی گفت: باند کندروی بلوار آیت الله مطهری حدود ۹ سال توسط چند پروژه ساختمانی مسدود شده بود و همین امر برای شهروندان و بخش اورژانس بیمارستان رازی ایجاد مزاحمت کرده و تصادفات رانندگی متعدد در این محدوده به وقوع می‌پیوست و موجب خسارت به مردم می‌شد.

وی افزود: بر همین اساس و در راستای پیشگیری از وقوع جرم و احیای حقوق عامه دستورات لازم به مجموعه مدیریت شهری صادر تا نسبت به رفع سد معبر از سوی پروژه‌های ساختمانی اقدام شود و طی روز گذشته موانع موجود در مسیر باند کندرو و ورودی اورژانس بیمارستان رازی برداشته شد.

رجبی در ادامه بیان کرد: عدم رعایت حقوق شهروندان در استفاده از معابر، پیاده روها، محل پارک خودرو و... از سوی برخی اصناف و کسبه در قزوین برای مردم ایجاد معضل کرده و موجب افزایش بار ترافیکی شهر و نارضایتی شده است.

دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان قزوین هشدار داد: مجموعه مدیریت شهری، اتاق اصناف و اتحادیه‌ها و همچنین پلیس نظارت بر اماکن عمومی باید صنوف و افرادی که به هر نحو نسبت به سد معبر در خیابان ها، پیادروها، بازار و مسیر عبور و مرور شهروندان اقدام می‌کنند و حقوق مردم را نادیده می‌گیرند.

رجبی افزود: در وهله اول تذکر و اقدامات قانونی در بحث رفع مزاحمت‌های شغلی اجرایی شود و در صورت عدم رعایت و تکرار تخلفات به منظور برخورد‌های بازدارنده به دستگاه قضایی معرفی شوند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین همچنین تاکیدکرد: اقدام اخیر مجموعه مدیریت شهری در جمع آوری و ساماندهی وانت بار‌ها و دستفروشان میوه و تره بار از سطح شهر قابل تقدیر بود و نباید اجازه داد این افراد مجدداً با حضور در معابر سیمای شهر را نازیبا کنند و بدون شک دستگاه قضایی از اینگونه اقدامات شهرداری‌ها در راستای احیای حقوق عامه حمایت قانونی می‌کند، تا شهر از یک نظم یکسان برخوردار و معضلات شهری مشابه مرتفع شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادستان اقدامات

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *