رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

امیرعبداللهیان: ایران به حمایت‌های خود از مقاومت در لبنان ادامه می‌هد

9:15 - 23 دی 1401
کد خبر: ۴۵۹۳۵۷۷
وزیر امور خارجه در بدو ورود به لبنان گفت که جمهوری اسلامی ایران با قدرت به حمایت‌های خود از مردم، دولت، ارتش و مقاومت در لبنان ادامه می‌هد.

خبرگزاری میزان - «حسین امیرعبداللهیان»، وزیر امور خارجه کشورمان در بدو ورود به لبنان گفت: سفرم به بیروت در چارچوب دعوت رسمی وزیر محترم خارجه جمهوری لبنان با هدف رایزنی‌ در خصوص موضوعات دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی از جمله رایزنی در خصوص آخرین تحولات فلسطین انجام می‌شود.

«امیرعبداللهیان» با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران با قدرت به حمایت‌های خود از مردم، دولت، ارتش و مقاومت در لبنان ادامه می‌هد، افزود: ما همه جریان‌های سیاسی لبنان را دعوت می‌کنیم که از مسیر گفت‌وگو و‌ توافق هر چه سریع‌تر نسبت به انتخاب رییس جمهور و‌ تکمیل فرایند سیاسی اقدام کنند.

رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان، اظهار کرد: تردیدی نداریم که جریان‌های سیاسی مختلف در لبنان با شایستگی و بدون هرگونه مداخله خارجی، قادر به تعیین رئیس جمهوری خود خواهند بود.

وزیر امور خارجه کشورمان در سفر جاری خود در لبنان، با «عبدالله بوحبیب»، همتای لبنانی خود، «نجیب میقاتی»، نخست وزیر و «نبیه بری»، رئیس مجلس لبنان دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *