دیدار دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با وزیر امور خارجه

14:29 - 23 دی 1401
کد خبر: ۴۵۹۳۹۰۶
دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیروت با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری میزان - «زیاد النخاله»، دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیروت با «حسین امیرعبداللهیان»، وزیر امور خارجه کشورمان که به لبنان سفر کرده، دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیرعبدالهیان در این دیدار با تاکید بر اهمیت و جایگاه محوری فلسطین در جهان اسلام، گفت: جمهوری اسلامی ایران همه جا با صدای بلند اعلام کرده و می‌کند که از آرمان فلسطین و آزادی کامل آن حمایت مطلق می‌کند و هیچ ترسی از بیان آن ندارد.

وزیر امور خارجه کشورمان ضمن تاکید بر قدرت و قوت محور مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی و توطئه‌های نظام سلطه، افزود: این موضوع به امری ثابت شده تبدیل گردیده که هر کجا جمهوری اسلامی ایران، مقاومت و فلسطین در کنار یکدیگر باشند، قادر خواهند بود معادلات را تغییر دهند.

امیرعبداللهیان اظهار کرد: رژیم صهیونیستی منشا و منبع اصلی ایجاد ناامنی و بی ثباتی در منطقه است و ماهیت نژادپرست و افراطی دولت جدید رژیم صهیونیستی نیز بر همگان روشن است و روند عادی سازی برخی کشورهای عربی با این رژیم غاصب و نامشروع، به سوی فروپاشی پیش خواهد رفت.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در این دیدار ضمن ارائه ارزیابی خود از روند تحولات در فلسطین و سرزمین‌های اشغالی، گفت؛ خوشبختانه گروه‌های مقاومت فلسطینی وحدت بی نظیری در مسیر مبارزه با رژیم صهیونیستی دارند و در نقطه مقابل، دشمن در شکننده ترین وضعیت تاریخی خود قرار گرفته است.

وی افزود: مقاومت از آمادگی کاملی برای استمرار مبارزه برخوردار است و پیروزی‌های مکرر ایران در منطقه موجب شده که غرب به فکر خلق مشکلات جدید برای جمهوری اسلامی ایران باشد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تصریح کرد: رژیم صهیونیستی با وضع برخی قوانین از جمله ممنوعیت برافراشتن پرچم فلسطین ثابت کرد که با ماهیت و اساس موجودیتی به نام فلسطین مخالف است.

وی در پایان گفت: تنها قدرتی که می‌تواند در میدان و به شکل واقعی، معادلات فلسطین را تغییر دهد، مقاومت است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *