رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

احتمال محکومیت ترامپ در پرونده اسناد محرمانه قوت گرفت

14:16 - 20 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۳۹۶۵۶
وکیل سابق دونالد ترامپ می‎گوید احتمال محکومیت رئیس جمهور سابق آمریکا در پرونده اسناد محرمانه وجود دارد.

خبرگزاری میزان - یک وکیل سابق «دونالد ترامپ»، می‌گوید احتمال بسیار بالایی وجود دارد که رئیس جمهور سابق آمریکا با محکومیت روبرو شود.  

به گزارش «هیل»، «تای کاب»، می‎گوید که رئیس‌ جمهور سابق آمریکا احتمالاً با عواقب قانونی برای اقدامات مربوط به حمله ششم ژانویه 2021 به ساختمان کنگره و تلاش‌های ادعایی وی برای ابطال نتایج انتخابات 2020 مواجه خواهد شد.

به گفته وی، من فکر می‌کنم رئیس جمهور سابق آمریکا با شرایط قانونی جدی روبرو است.

«کاب»، اظهار کرد که نه به دلیل بازرسی از «مار-آ-لاگو»، اقامتگاه ترامپ، بلکه به دلیل فعالیت‌های بازدارنده‌ای که او در رابطه با روند ششم ژانویه و تلاش برای مداخله در شمارش انتخابات در جورجیا، آریزونا، پنسیلوانیا و شاید میشیگان انجام داد، شاید با محکومیت روبرو شود.

وی می‎گوید که احتمال این وجود دارد که بازرسی اف‌بی‌آی از اقامتگاه ترامپ در ماه گذشته، که طی آن اسناد محرمانه زیادی ضبط شد، به تحقیقات گسترده‌تر وزارت دادگستری درباره اقدامات ترامپ در رابطه با شورش ششم ژانویه مربوط شود.  

وزارت دادگستری آمریکا و رئیس جمهور سابق این کشور اکنون درگیر نبرد حقوقی بر سر اسناد کشف شده از «مار-آ-لاگو» هستند؛ یک قاضی آمریکایی پیشتر با درخواست ترامپ برای تعیین یک کارشناس ویژه برای بررسی اسناد کشف شده در جریان بازرسی، موافقت کرد.  

انتهای پیام/


برچسب ها: آمریکا ترامپ

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *