100 روز پس از شهادت شیرین ابوعاقله؛ رژیم صهیونیستی جنایات خود را همچنان ادامه می‌دهد

8:15 - 29 مرداد 1401
کد خبر: ۴۴۰۶۷۴۷
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
الجزیره در گزارشی ضمن اشاره به گذشت 100 روز از شهادت شیرین ابوعاقله، می‎گوید که ریختن خون فلسطینیان اهمیتی برای رژیم صهیونیستی ندارد.

خبرگزاری میزان – موضوع جنایات رژیم صهیونیستی تنها یک سیستم معافیت از مجازات است که این رژیم اعمال می‌کند؛ رژیم صهیونیستی حتی آزمایش می‌كند كه جامعه بين‌المللی تا چه حد می‌تواند از جنايات جنگی این رژیم حمایت كند.

به گزارش «الجزیره»، برای مثال، هر زمان که فلسطین تلاش می‌کند اقدامات رژیم صهیونیستی را در دیوان کیفری بین‌المللی جرم‌انگاری کند، دولت آمریکا برای محافظت از آنها مداخله می‌کند گویی که این رژیم فرزند آمریکاست و با وجود تمامی نقض‌های حقوق بشری همچنان از آن حمایت می‌کند.

به همین دلیل است که ما شاهد حمایت و خشونت مستمر و همچنین معافیت مداوم رژیم صهیونیستی از مجازات هستیم؛ 3.8 میلیارد دلار کمک به رژیم صهیونیستی، علیرغم اذعان دولت آمریکا مبنی بر غیرقابل زندگی بودن غزه.

چند سال دیگر؟ چند کودک دیگر باید در بمباران‌های رژیم صهیونیستی کشته شوند، سلاخی شوند؟ چند خبرنگار دیگر باید کشته شوند؟ اینها سوالاتی است که مطرح می‌شود.

جدیدترین قتل عام فلسطینیان در غزه توسط رژیم صهیونیستی بخشی از تاریخ طولانی جنایات جنگی است.

کشتار دسته جمعی اخیر فلسطینیان در غزه دو هفته پس از افشاگری‌های جدید در مورد قتل عام «کفر قاسم» در سال 1956 رخ می‌دهد؛ سنت 70 ساله ای که غرب از آن پشتیبانی می کند.

قتل عام ده‌ها فلسطینی در غزه که اخیرا توسط رژیم صهیونیستی روی داد و شامل شهادت 17 کودک و متعاقب آن قتل فلسطینی‌های کرانه باختری از جمله دو کودک بود، در پی افشاگری‌های اخیر در مورد کشتار سال 1956 روی داده است.

کشتار این ماه بخشی از کمپین مداومی است که فلسطینیان را در غزه هدف قرار می‌دهد و این روند بلافاصله پس اشغال اراضی فلسطین در سال 1948 آغاز شده است.

حملات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در طول دهه‌ها همواره ادامه داشته و غرب از این جنایات به روش‌های مختلف حمایت کرده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *