ادعای ارتش رژیم صهیونیستی: به احتمال زیاد یک سرباز اسرائیلی شيرين ابوعاقله را به اشتباه کشته است

17:47 - 14 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۳۲۲۲۲
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که احتمال زیادی وجود دارد که شیرین ابوعاقله به اشتباه توسط نیروهای نظامی صهیونیست مورد اصابت گلوله قرار گرفته باشد.

خبرگزاری میزان - ارتش رژیم صهیونیستی نتایج تحقیقات ادعایی خود را درباره «شیرین ابوعاقله»، خبرنگار شبکه الجزیره که 11 می گذشته، در اردوگاه آوارگان «جنین» در کرانه شمال باختری به شهادت رسید، منتشر کرد.

به گزارش «الجزیره»، ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد: احتمال زیادی وجود دارد که شیرین ابوعاقله «به اشتباه» توسط نیروهای ما مورد اصابت گلوله قرار گرفته باشد، نیروهایی که در جریان عملیات در اردوگاه جنین به سمت مظنونانی که شبه نظامیان فلسطینی معرفی شده بودند تیراندازی کردند.

ارتش این رژیم همچنین ادعا کرد که یک سری تحقیقات انجام شده توسط یک گروه ویژه انجام داده که تأیید می‌کند نمی‌توان به طور واضح منبع تیراندازی که ابوعاقله را هدف قرار داد، مشخص کرد، اما احتمال زیادی وجود دارد که او به اشتباه هدف گلوله نیروهای ارتش اسرائیل قرار گرفته باشد.

رژیم صهیونیستی مدعی است که نظامیان صهیونیست تیراندازی می‌کردند تا اقدامات افراد مسلحی را که به سمت آنها تیراندازی کرده و از منطقه محل حضور «شیرین ابوعاقله» شلیک می‎کردند، خنثی کنند.

روزنامه «واشنگتن پست »، پیشتر طی گزارشی اعلام کرد که «شیرین ابو عاقله» خبرنگار فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده است.

این روزنامه با استناد به تحقیقات گسترده‌ای که انجام داده و پس از بازبینی بیش از ۵۰ فایل ویدیویی در مورد این حادثه و یادداشت‌ها و تصاویر منتشر شده در این رابطه، تاکید کرد که یکی از نظامیان صهیونیست به سمت این خبرنگار تیراندازی کرده و این حادثه غیرعمد نبوده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *