منشور «حقوق دانشجویی» مهرماه به دانشگاه‌ها ابلاغ می‌شود/ آشنایی دانشگاه ها با حقوق دانشجویان

12:38 - 05 مرداد 1393
کد خبر: ۱۷۰۰
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: معاون وزیر علوم از تدوین منشور حقوق دانشجویی تا مهرماه و ابلاغ آن به مراکز آموزش عالی خبر داد و گفت: این منشور حقوق متقابل دانشگاه و دانشجو را مشخص می کند.

: معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از تدوین منشور حقوق دانشجویی تا مهرماه و ابلاغ ان به مراکز آموزش عالی خبر داد و گفت: این منشور حقوق متقابل دانشگاه و دانشجو را مشخص می کند.

سیدضیاء هاشمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی میزان، از تدوین منشور حقوق دانشجویی تا مهر ماه سال جاری خبر داد و گفت: تاکنون جلسات زیادی در این باره برگزار شده و پیش بینی ما این است که کار تدوین آن تا قبل از مهرماه به پایان برسد.

وی با اشاره به اینکه درحال حاضر نسخه اولیه منشور حقوق دانشجویی تدوین شده است و نسخه دوم این منشور نیز در کارگروه‌‌های تخصصی درحال نهایی شدن است، هدف از تدوین این منشور را آشنایی دانشگاه ها با حقوق دانشجویان خود عنوان کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در ادامه گفت: دانشگاه ها باید بدانند نسبت به دانشجو چه تعهداتی دارند و ملزم به رعایت آن شوند.

هاشمی با اشاره به اینکه در حال حاضر نسخه اولیه این منشور آماده شده است، خاطرنشان کرد: به محضو تدوین نهایی، منشور را به تمامی دانشگاه ها ابلاغ می کنیم و در این راستا دانشگاه ها باید نسبت به رعایت حقوق دانشجویان متعهد شوند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *