پویش امیدوافتخار؛ اتصال بزرگراه شهید چمران به شهید همت غرب

11:37 - 29 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۸۷۶
پویش امیدوافتخار؛ اتصال بزرگراه شهید چمران به شهید همت غرب
تقاطع غیرهمسطح جنوب به غرب تقاطع بزرگراه شهید چمران با بزرگراه شهید همت بهره‌برداری شد، این تقاطع موجب کاهش ترافیک بزرگراهی می‌شود.

خبرگزاری میزان - آیین بهره‌برداری از دسترسی جنوب به غرب تقاطع بزرگراه شهید چمران با بزرگراه شهید همت صبح امروز، شنبه ۲۹ اردیبهشت‌ماه با حضور جمعی از مسئولین و مدیران شهری برگزار شد.

در این مراسم هادی حق‌بین، معاون فنی و مهندسی شهرداری تهران بیان کرد: قطار شهری شتاب گرفته و قابل مهار نخواهد بود. ما در دوران کوتاه خدمت خود سعی کردیم خدمت‌گذار ملت باشیم.

معاون فنی مهندسی شهرداری تهران با بیان اینکه اغلب این پروژه‌ها به دلیل معارضین دچار مشکل بودند، ادامه داد: این پروژه خاص نقش فوق‌العاده‌ای خواهد داشت چراکه طراحی آن با کمترین مشکلی شکل گرفت، یکی از حرکت‌های مهم این طرح مسیر غرب به غرب همت نیز هست که موجب کاهش ترافیک بزرگراهی می‌شود.

حق‌بین با اشاره به اهداف معاونت فنی و مهندسی شهرداری تهران تصریح کرد: هدفگذاری ما برای ارائه خدمات فنی و مهندسی شهر تهران بسیار گسترده است در سایر پروژه‌های عمرانی شهر نیز تلاش داریم هر چه زودتر بهره‌بردار را آغاز کنیم، امور گسترده‌ای در حوزه فنی و مهندسی طراحی شده که امیدواربم بار مشکلات شهروندان گرامی را کاهش دهد.

مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران نیز در این مراسم با تقدیر از احداث پروژه ضمن تاکید براینکه سرانه فضای سبز تهران حدود ۱۶/۵ متر مربع است افزود: هیچ مسئولی نه در شورا و نه در شهرداری هرگز در ذهن خود قطع کردن حتی یک درخت را نمی‌پروراند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *