خزعلی: آماده پشتیانی از نخبگان و دخترانی که استعداد‌های ویژه‌ای دارند هستیم

15:37 - 24 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۰۲۹
خزعلی: آماده پشتیانی از نخبگان و دخترانی که استعداد‌های ویژه‌ای دارند هستیم
معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور از آمادگی برای پشتیانی از نخبگان و دخترانی که توانایی‌ها و استعداد‌های ویژه‌ای دارند خبر داد و خطاب به دختران دانش‌آموز گفت: شما رهبران و مدیران آینده هستید و آینده شبیه شماست.

خبرگزاری میزان - امروز ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برنامه ویژه روز دختر در قالب پویش «آینده شبیه توست» با حضور بیش از ۳ هزار نفر از دانش‌آموزان دختر مناطق ۲۲گانه شهر تهران در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار شد.

انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور در جریان این برنامه ضمن روز دختر خطاب به دختران گفت: من نماینده شما در هیئت دولت هستم و باید حافظ بسیاری از منافع شما در سراسر کشور باشم. بخشی از بودجه‌ای که هیئت دولت تصویب می‌کند به شما اختصاص دارد، ما در سفر‌های استانی برای دختران بازمانده از تحصیل، دختران عشایری و روستایی و همچنین دغدغه‌های ذهنی، چالش‌های فکری و مطالبه‌هایی که از دولت دارید برنامه و اعتبار ویژه‌ای را اختصاص می‌دهیم و تلاشمان این است که این چالش‌ها و دغدغه‌ها را بشناسیم و تا جایی که توان داریم و امکانات کشور اجازه می‌دهد برای برآورده شدنشان اقداماتی را انجام دهیم.

وی ضمن اشاره به اینکه از سال گذشته ویترین دخترانه در فضای مجازی راه‌اندازی شده تا بتوانید در آنجا برخی از مطالبات را دریافت کنید و پیام‌ها و خواسته‌ها را بشنویم ادامه داد: ما منتظر شنیدن نظرات شما هستیم و برای پشتیانی از نخبگان و دخترانی که توانایی‌ها و استعداد‌های ویژه‌ای دارند و باید برای پرآوراندن آن‌ها نیازمند حمایتند آماده هستیم و در این راستا رویداد‌هایی را برگزار کردیم و رویداد‌های بیشتری را نیز برای شما دخترانی که تاثیرگذار هستید و تاثیرگذار خواهید ماند، برگزار خواهیم کرد.

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور  افزود: در حوزه زنان تاثیرگذار بخشی به دختران اختصاص دارد که می‌توانند در جامعه تحول آفرینی کنند، دنیا را بهتر از آنچه هست و ایران را به سمت پیروزی و قله‌های پیشرفت سوق دهند. شما رهبران و مدیران آینده هستید و آینده شبیه شماست.

در ادامه ، مریم اردبیلی مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران نیز اظهار کرد: پیش از فرارسیدن دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (س) و چند روز پس از روز دختر سلسله برنامه‌هایی را در شهر تهران با کمک مجموعه‌های مختلف برنامهریزی کردیم تا جشن های ویژه روز دختر در فضاهای مختلف برگزار شود.

اردبیلی تصریح کرد: در مراسم امروز که در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار شد، بیش از ۳ هزار نفر دختر نوجوان حضور داشتند؛ در این مراسم آغاز کار آکادمی مریم نیز رقم خورد که این آکادمی را مجموعه نهضت پیشرفت برپا کرده‌اند.

وی گفت: شهرداری با همه این آکادمی‌ها و رویدادهایی که در جهت پیشرفت دختران گام برمی دارد، همکاری می کند از این رو؛ عقیده داریم در جای جای شهر تهران باید فرصت‌هایی برای بروز و ظهور گردهمایی و شور و نشاط دخترانمان فراهم کنیم.


انتهای پیام/

 

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *