گفت‌وگو|

بابایی: بی‌نقص‌ترین قضاوت لیگ را شاهد بودیم/ نکونام به این راحتی صدر را به پرسپولیس نخواهد داد

1:01 - 25 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۱۷۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
بابایی: بی‌نقص‌ترین قضاوت لیگ را شاهد بودیم/ نکونام به این راحتی صدر را به پرسپولیس نخواهد داد
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: با این سبک که از تیم استقلال شاهد بودیم به نظرم شاگردان نکونام به این راحتی صدر جدول را از دست نخواهند داد.

حمیدرضا بابایی در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل فولاد در هفته بیست و هفتم لیگ برتر، اظهار داشت: استقلال در این بازی به خوبی تمام نقاط را پوشش داد و در طراحی حمله باکیفیت عمل کرد و مستحق برد در این مسابقه بود. طی این بازه زمانی فقط و فقط باید به فکر برد در ۳ بازی بعد باشیم.

وی ادامه داد: خط حمله استقلال مقابل فولاد در چند صحنه فرصت گلزنی داشت، اما به خوبی استفاده نکرد. آبی‌پوشان در این دیدار نبض بازی را در دست گرفته و به خوبی نقاط ضعف فولاد را آنالیز کرده بودند. شاگردان ویسی سعی بر این داشتند که از کناره‌ها به دروازه استقلال نزدیک شوند، اما تیرشان به سنگ خورد و موفق نبودند. دفاع استقلال باز هم طبق معمول یکسری اشتباهات داشت و روی ارسال‌ها کمی ضعیف عمل کرد که این نوع اشتباهات در ۳ بازی بعدی نباید تکرار شود و نکونام باید روی این موضوع تمرکز بیشتری داشته باشد. 

*ماشاریپوف به خوبی میانه میدان را کنترل می‌کند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با عملکرد بازیکنان استقلال در این بازی، تصریح کرد: ماشاریپوف هفته به هفته به یک رهبر در خط هافبک آبی‌پوشان تبدیل می‌شود و به خوبی میانه میدان را کنترل می‌کند و توپ را بین بازیکنان به گردش در می‌آورد. بلانکو به نسبت بازی گذشته کمی خسته بود، اما تلاش خودش را انجام داد. ایمان سلیمی در این بازی یک گل ۳ امتیازی زد و اشتباهات فردی گذشته را به دست فراموشی سپرد. سامان تورانیان از آن دست جوانانی است که آینده درخشانی در ترکیب استقلال خواهد داشت.

*جلالی فراتر از حد انتظار ظاهر شده

بابایی با بیان اینکه ابوالفضل جلالی فراتر از حد انتظار ظاهر شده، عنوان کرد: جلالی دهمین پاس گل خود در این فصل را به ثبت رساند و بر خلاف فصل گذشته روحیه و انگیزه خاصی دارد. وی با این سن کم در حال حاضر بهترین پاسور استقلال در لیگ است. نکونام را تحسین می‌کنم، زیرا با وجود تمام کم و کاستی‌هایی که در ترکیب تیمش وجود دارد موفق شده بازیکنان را به خوبی با یکدیگر هماهنگ کند. امیدوارم مدیریت باشگاه برای فصل آینده بازیکنان مدنظر جواد نکونام را جذب کند و خلاء‌های موجود در ترکیب را از بین ببرد.

*قضاوت بنیادی‌فر سالم و بی‌نقص بود

وی در ارتباط با داوری این مسابقه متذکر شد: این پاک‌ترین و بی‌نقص‌ترین قضاوت لیگ بود و بنیادی‌فر به خوبی توانست طرف حق را بگیرد. لحظه‌ای که ماشاریپوف پاس می‌دهد توپ به پای بازیکن فولاد برخورد کرد و به کرنر رفت. اگر پرسپولیسی‌ها به داوری معترض هستند، آیا تا به حال به قضاوت‌های مسابقات خودشان پرداخته‌اند؟ به نظر من پرسپولیس بیشترین سود داوری را در این فصل کسب کرده‌ و بهتر است درباره این مسائل نظر ندهند. بازی دیگر تمام شده و ۳ امتیاز را کسب کردیم و بهتر است دیگر درباره آن صحبت نکنند چرا که فقط خودشان را اذیت می‌کنند. 

*۳ بازی نفس‌گیر و پراسترس را خواهیم داشت

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان با بیان اینکه استقلال ۳ بازی نفس‌گیر را تا پایان فصل تجربه خواهد کرد، خاطرنشان کرد: کار سختی تا پایان فصل خواهیم داشت و با این سبک که از تیم استقلال شاهد بودیم به نظرم شاگردان نکونام به این راحتی صدر جدول را از دست نخواهند داد. نساجی بزرگترین چالش ما برای رسیدن به قهرمانی خواهد بود. به هر حال شاگردان الهامی روز‌های خوبی را پشت سر می‌گذارند و به معنای واقعی برای بقا در لیگ برتر می‌جنگند. پیکان هم همین وضعیت را دارد و در منطقه سقوط قرار گرفته و برای پیروزی مقابل استقلال اقدام به بازی هجومی خواهد کرد. امیدوارم که مالک استقلال برای این ۳ بازی پاداش ویژه برای بازیکنان در نظر بگیرد تا آبی‌پوشان با انرژی و روحیه مضاعف به سراغ ۳ بازی حساس لیگ برای رسیدن به قهرمانی بروند.

انتهای پیام/



خ‌ ج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
0
0
با کمک موعودجانتان که چند بازی را خیلی راحت براتون درآورده وگرنه شما باید رده پنجم ویاششم بودید
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *