حضور ۶ کشتی‌گیر المپیکی آمریکا در تورنمنت مجارستان

8:15 - 05 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۴۹۹۰
حضور ۶ کشتی‌گیر المپیکی آمریکا در تورنمنت مجارستان
شش المپیکی ایالات متحده در رقابت‌های کشتی رنکینگ‌دار مجارستان که طی روز‌های ۱۷ تا ۲۰ خرداد ماه در شهر بوداپست برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

خبرگزاری میزان - رقابت‌های کشتی رنکینگ‌دار مجارستان طی روز‌های ۱۷ تا ۲۰ خرداد ماه در شهر بوداپست برگزار می‌شود که ۶ کشتی‌گیر المپیکی ۲۰۲۴ ایالات متحده در این تورنمنت به میدان خواهند رفت.

این نفرات شامل سه قهرمان فرنگی، پیتون یاکوبسون (۸۷ کیلوگرم)، جوزف راو (۹۷ کیلوگرم) و آدام کون (۱۳۰ کیلوگرم)، به علاوه دو نفر در کشتی زنان، هلن مارولیس (۵۷ کیلوگرم) دارنده دو مدال المپیک و کایلا میراکل قهرمان المپیک ۲۰۲۰ (۶۲ کیلوگرم) و همچنین میسون پاریس (۱۲۵ کیلوگرم) دارنده مدال رقابت‌های جهانی هستند که در این مسابقات شرکت می‌کنند.

آمریکا ۱۵ ورزشکار را برای شرکت در بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ که از ۱۵ تا ۲۱ مرداد در پاریس برگزار می‌شود، مشخص کرده است. به طور سنتی، کشتی‌گیران المپیک حداقل یک بار پس از حضور در تیم ایالات متحده و قبل از رقابت خود در بازی‌های المپیک، به رقابت می‌پردازند. انتظار می‌رود سایر اعضای تیم المپیک آمریکا طی هفته‌های آینده در مسابقات بین‌المللی مختلف شرکت کنند.

مارولیس اولین زن آمریکایی بود که ۲ مدال طلا و برنز کشتی المپیک را در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۲۰ به دست آورد. مارولیس همچنین سه عنوان قهرمانی بزرگسالان جهان را نیز کسب کرده است.

میراکل، برنده دو مدال نقره جهان، عضو تیم المپیک ۲۰۲۰ توکیو بود. از بین المپیکی‌های سال ۲۰۲۴ که در مجارستان رقابت می‌کنند، دیگر مدال‌آوران بزرگسال جهان عبارتند از؛ آدام کون دارنده مدال نقره جهانی ۲۰۱۸ و پاریس دارنده مدال برنز سال ۲۰۲۳ جهان، هر سه فرنگی کار برای اولین‌بار در المپیک شرکت می‌کنند. از شش المپیکی ایالات متحده در این رشته، فقط جیکوبسون در اولین حضور خود در سطح بزرگسالان ایالات متحده کشتی می‌گیرد.

این مسابقات در چهار روز برگزار می‌شود و مسابقات هر وزن در یک روز به پایان می‌رسد. مسابقات کشتی آزاد در روز‌های پنجشنبه و جمعه، کشتی زنان در روز‌های جمعه و شنبه و کشتی فرنگی در روز‌های شنبه و یکشنبه برگزار می‌شود.

در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در هر ۱۸ وزن المپیک ۸ ورزشکار حضور خواهند داشت. رقابت‌های کشتی مجارستان آخرین رویدادی است که کشتی‌گیران به عنوان بخشی از معیار‌های بازی‌های المپیک در آن شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *