گفت‌وگو|

شیرآقایی: امیدوارم بتوانیم روند خوب ووشوی ایران را ادامه دهیم/ ترکیب ساندا کم کم جوان می‌شود

7:45 - 15 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۲۷۱۳
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
شیرآقایی: امیدوارم بتوانیم روند خوب ووشوی ایران را ادامه دهیم/ ترکیب ساندا کم کم جوان می‌شود
سرمربی جدید تیم ملی ووشو گفت: فدراسیون چندین سال برای من هزینه کرده و دوست دارم به عنوان سرمربی تیم ملی خدمت بزرگتری به جامعه ووشو داشته باشم.

کیوان شیرآقایی در گفت‌وگو با میزان، درباره قبول هدایت تیم ملی ووشو (ساندا) اظهار داشت: امسال به عنوان مربی در تیم ملی ساندا کار می‌کردم و خودم به شخصه برنامه‌ای برای سرمربیگری نداشتم. به هر حال امیر اوجاقی حضور داشت و کار را به خوبی پیش می‌برد، اما مسئولان فدراسیون تصمیم گرفتند تا این تغییر انجام شود و طی صحبتی که با من صورت گرفت، قبول کردم هدایت تیم ملی را با افتخار بپذیرم.

*دوست دارم به عنوان سرمربی خدمت بزرگ‌تری به جامعه ووشو داشته باشم

وی افزود: فدراسیون چندین سال برای من هزینه کرده و دوست دارم به عنوان سرمربی تیم ملی خدمت بزرگ‌تری به جامعه ووشو داشته باشم، چون فکر می‌کنم از تجربه کافی برخوردارم؛ ان‌شاالله که بتوانیم روند خوب ووشوی ایران را ادامه دهیم. می‌دانیم توقعات از این رشته خیلی بالاست و مطمئن باشید از هیچ تلاشی برای پیشرفت روز افزون ساندای ایران دریغ نمی‌کنیم.

سرمربی جدید تیم ملی ووشو درباره میانگین سنی بالای تیم در بخش ساندا تصریح کرد: فکر می‌کنم چون همیشه به تیم‌های پایه توجه داشته‌ایم، هر ۷ – ۸ سال یک تغییر نسل در ووشوی ایران به وجود آمده است. امسال هم بچه‌های جوان در لیگ درخشیدند و دستمان تا حد زیادی باز است.

*یکی، دو سورپرایز در ترکیب تیم جهانی داریم

وی ادامه داد: مسابقات قهرمانی آسیا را سال آینده داریم که می‌خواهیم به سانداکاران باتجربه استراحت دهیم و از بازیکنان جوان استفاده کنیم تا تجربه بیشتری برای حضور موفق در بازی‌های آسیایی کسب کنند. تغییر نسل کم کم اتفاق می‌اُفتد، اما نیاز به برنامه‌ریزی دارد که ما این کار را انجام داده‌ایم.

شیرآقایی درباره رقابت‌های انتخابی جام جهانی گفت: اوایل اردیبهشت در این مسابقات حضور پیدا می‌کنیم که نخستین تجربه من به عنوان سرمربی تیم ملی خواهد بود. در همین رقابت‌ها هم یکی دو سورپرایز در ترکیب تیم داریم تا کم کم ترکیب تیم ساندا را جوان کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *