گفت‌وگو|

صدیقی: می‌خواستیم خون تازه‌ای در رگ‌های ووشو تزریق کنیم/ نگاه فدراسیون استفاده از مربیان داخلی است

7:45 - 14 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۲۵۴۵
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
صدیقی: می‌خواستیم خون تازه‌ای در رگ‌های ووشو تزریق کنیم/ نگاه فدراسیون استفاده از مربیان داخلی است
رئیس فدراسیون ووشو گفت: نگاه ما استفاده از مربیان داخلی است و می‌خواستیم با تغییر کادرفنی، خون تازه‌ای در رگ‌های تیم‌های ملی ووشو تزریق کنیم.

امیر صدیقی در گفت‌وگو با میزان، درباره تغییر کادرفنی تیم‌های ملی ووشو اظهار داشت: با توجه به اینکه همه از ووشوی ایران توقع مدال آوری در میادین بزرگ دارند، تصمیم گرفتیم تغییراتی در کادرفنی داشته باشیم و از نفراتی که در عین جوانی سوابق خوبی در قهرمانی و مربیگری دارند بهره ببریم.

وی افزود: کیوان شیرآقایی همیشه در زمینه مربیگری موفق بوده و کارنامه او در رده ملی و باشگاهی گویای همه چیز است. در خصوص الهه منصوریان هم بعد از خداحافظی از دنیای قهرمانی برنامه داشتیم تا از ظرفیت فنی او در تیم ملی استفاده کنیم. ضمن اینکه منصوریان با سپاهان در لیگ موفق بوده است.

*زحمات مربیان قبلی را فراموش نمی‌کنیم

رئیس فدراسیون ووشو گفت: تصمیم فدراسیون بر این شد تا بتوانیم روز به روز پیشرفت کنیم و ضمن قدردانی از مربیان سابق، تغییراتی به وجود آوردیم تا خون تازه‌ای به رگ‌های تیم‌های ملی تزریق کنیم و ان‌شاالله در رقابت‌های انتخابی جام جهانی ساندا و تالو که اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و همچنین مسابقات قهرمانی آسیا بدرخشیم.

صدیقی درباره شرایط امیر اوجاقی و راضیه طهماسبی تصریح کرد: هر دو عزیز عضو کمیته فنی هستند و به عنوان مدرس و مربی با ما همکاری می‌کنند و قرار نیست زحمات آن‌ها را فراموش کنیم.

*در رده‌های پایه تغییراتی ایجاد کردیم تا شرایط بهتر شود

وی با اشاره به اینکه نگاه فدراسیون ووشو استفاده از مربیان داخلی است، اظهار داشت: فرشاد عربی و محبوبه کریمی در تیم‌های ملی تالو مردان و بانوان به فعالیت خود ادامه می‌دهند، اما در رده‌های پایه تغییراتی ایجاد کردیم تا به امید خدا شرایط بهتر شود.

صدیقی در پایان خاطرنشان کرد: در تالو جوانان خانم پورشبانان را در کنار خانم معماریان قرار داریم و در پسران هم احسان پیغمبری که یکی از بهترین تالوکاران سالیان گذشته بوده را هم به عنوان سرمربی معرفی کردیم. سرمربی ساندای پسران در رده‌های پایه هم رامین موحدنیا شد و مریم هاشمی هم از این پس سرمربی ساندای رده‌های پایه دختران خواهد بود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *