رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
گفت‌وگو|

عربی: قهرمانی دانشگاه آزاد در لیگ ووشو صرفاً به خاطر داشتن مهره نیست

7:45 - 23 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۹۳۸۰
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
عربی: قهرمانی دانشگاه آزاد در لیگ ووشو صرفاً به خاطر داشتن مهره نیست
سرمربی تیم ووشو دانشگاه آزاد گفت: برای قهرمانی یک تیم در لیگ برتر ووشو عوامل زیادی دست به دست می‌دهند.

فرشاد عربی در گفت‌وگو با میزان، درباره قهرمانی تیم دانشگاه آزاد در لیگ برتر ووشو اظهار داشت: لیگ امسال سه مرحله داشت. رفت، برگشت و فینال که ما در تیم دانشگاه آزاد اسلامی در بخش تالو تقریباً تمام تیم‌ها را بردیم و در فینال هم پاس ناجا را شکست دادیم و قهرمان شدیم.

وی افزود: این چهارمین سال همکاری من با دانشگاه آزاد اسلامی بود که تمام این سال‌ها را قهرمان شدیم و از این بابت بسیار خوشحال هستم.

سرمربی تالو درباره اینکه آیا قهرمانی‌های تکراری از جذابیت لیگ ووشو کم نمی‌کند، گفت: گاهی اوقات در ورزش شما بهترین بازیکنان را دور هم جمع می‌کنید و قهرمان می‌شوید، اما اجازه بدهید یک مثال برای شما بزنم که این موضوع را نقض می‌کند. سال گذشته ما امیرمحمد رضایی را داشیم و تیم پارس جنوبی حسین قبله نما را داشت، اما ما بردیم. امسال این دو بازیکن جا به جا شدند، اما باز هم دانشگاه آزاد پیروز شد.

عربی ادامه داد: همچنین سال گذشته رضا خلف زاده در ترکیب دانشگاه آزاد بود و تیم ماهشهر از علی قاسمی استفاده می‌کرد که امسال این دو بازیکن هم جا به جا شدند و در هر ۲ سال ما پیروز شدیم. می‌خواهم به اینجا برسم که نام بازیکنان زیاد تفاوتی ندارد و برای قهرمانی در لیگ یک سری مجموعه عوامل دست به دست هم می‌دهند.

سرمربی تیم ملی تالو درباره تاریخ شروع تمرینات تیم ملی خاطرنشان کرد: اردیبهشت ماه سال آینده انتخابی تیم ملی تالو است و از اوایل خرداد ماه هم تمرینات را شروع می‌کنیم. اردو‌ها پیگیری می‌شود تا برای قهرمانی آسیا در ماکائو که شهریور برگزار می‌شود، آماده شویم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *