رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
گفت‌وگو|

سیفی: رقیبم پس از مبارزه با من ۳۶ بخیه خورد/ هرجا رفتیم، آبروی ووشوی ایران را خریده‌ایم

8:45 - 15 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۳۰۱۸
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
سیفی: رقیبم پس از مبارزه با من ۳۶ بخیه خورد/ هرجا رفتیم، آبروی ووشوی ایران را خریده‌ایم
قهرمان ووشو جهان و آسیا گفت: بچه‌ها بعد از عدم اعزام به مسابقات قهرمانی جهان از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی ندارند و کم انگیزگی بین تمام آن‌ها به وضوح قابل مشاهده است.

محسن محمدسیفی در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی در مبارزه خود در مسابقات حرفه‌ای اظهار داشت: خوشحالم که چهارمین مبارزه خودم را در سازمان Brave با برد پشت سر گذاشتم. خیلی تجربه خوبی برای من بود، چون ۳ راند ۵ دقیقه با فایتر اسلوونی جنگیدیم و هواداران از دیدن این مبارزه لذت بردند.

*حس می‌کردم سر رقیبم از آهن است

وی افزود: پس از پیروزی دشواری که داشتم ۴ بخیه اطراف چشمم خورد، اما رقیبم حدود ۳۶ بخیه خورد. مبارزه سنگینی بود و حس می‌کردم سر رقیبم از آهن است، چون کلاً فقط یک بار ناک دان شد و با ضربات سنگین من ناک اوت نمی‌شد. به هر حال این مبارزه هم با موفقیت تمام شد و باید ببینیم داستان کمربند قهرمانی به کجا می‌کشد و چه زمانی برای رسیدن به آن باید مباره کنم.

کاپیتان تیم ملی ووشو در خصوص شرایط تیم ملی گفت: بچه‌ها بعد از عدم اعزام به مسابقات قهرمانی جهان از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی ندارد و کم انگیزگی بین تمام آن‌ها به وضوح قابل مشاهده است. به هر حال به ناچار ملی‌پوشان به استراحت رفته‌اند و من هم می‌خواهم تمریناتم را سبک‌تر کنم.

*در ووشو قهرمانی آسیا شرکت نمی‌کنم

سیفی ادامه داد: ووشو یک رشته رزمی است و اگر ورزشکار چندین ماه در مبارزات نباشد قطعاً از نظر بدنی و تکنیکی افت می‌کند. خیلی سخت است که در این شرایط بتوانیم خودمان را روی فرم ایده آل نگه داریم، اما باز هم خداراشکر که هرجا رفتیم، آبروی ووشوی ایران را خریده‌ایم.

وی در پاسخ به این سؤال که در خصوص آینده همکاری خود با تیم ملی ووشو چه تصمیمی گرفته است، تصریح کرد: در قهرمانی آسیا که حضور پیدا نمی‌کنم، اما باید ببینم جام جهانی برگزار می‌شود یا نه. اگر جام جهانی داشته باشیم حتماً در آن حضور پیدا می‌کنم. فعلاً چیزی مشخص نیست تا ببینیم در آینده چه اتفاقی پیش می‌آید.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *