رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حبیب بهمنی: ووشو کرواسی مسابقات مهمی را در سال آتی پیش‌رو دارد

9:27 - 07 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۶۷۲۴
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
حبیب بهمنی: ووشو کرواسی مسابقات مهمی را در سال آتی پیش‌رو دارد
مربی ایرانی تیم‌های ملی ووشو کرواسی، گفت: مسابقات مهمی را در سال آتی پیش‌رو داریم که تلاشمان تکرار موفقیت‌های اخیر است.

خبرگزاری میزان - حبیب بهمنی که از سال ۲۰۲۱ با امضای قراردادی رسمی به‌عنوان مربی تیم‌های ملی ووشو کرواسی فعالیت می‌کند، اظهار داشت: خوشبختانه توانستیم در ۲ سال اخیر نتایج خوبی در مسابقات جوانان جهان در اندونزی، پیکار‌های قهرمانی بالکان و مسابقات قهرمانی اروپا در استانبول داشته باشیم. چندی پیش رقابت‌های ووشو قهرمانی اروپا در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان در دو بخش ساندا و تالو با حضور نمایندگان ۱۹ کشور قاره سبز به میزبانی ترکیه و در استانبول برگزار شد.   

وی افزود: در این پیکارها، تیم ملی کرواسی در بخش ساندا و در رده سنی بزرگسالان به یک مدال طلا و یک برنز دست یافت که این نخستین طلای بزرگسالان کرواسی در میدان اروپایی بود. در رده سنی جوانان نیز در بخش پسران به ۲ مدال نقره و دو برنز و در قسمت دختران به ۲ مدال نقره رسیدیم. سال آتی نیز مسابقات مهمی چون، قهرمانی بزرگسالان جهان در برزیل، جوانان جهان در برونئی و قهرمانی اروپا در سوئد را پیش‌رو داریم که تمام تلاشمان این است تا روند خوب دو سال اخیر را ادامه دهیم.

بهمنی تصریح کرد: در این چند سال تلاش زیادی انجام دادم تا سطح نگرش ووشوکاران این کشور را تغییر داده تا به خودباوری برسند. سطح فنی سانداکاران کرواسی با کشورهایی، چون ایران و چین که قهرمان جهان هستند و حتی دیگر کشور‌های مطرح این رشته، چون روسیه، لبنان و... هم قابل مقایسه نیست، اما در این مدت خیلی تلاش کردم تا شرایط تغییر کند و فکر می‌کنم تا حدودی نیز به اهدافمان نزدیک شده‌ایم.

مربی ایرانی تیم‌های ملی ووشو کرواسی، گفت: ووشو در سطح اروپا پیشرفت خوبی در سال‌های اخیر داشته و دیگر نمی‌توان تنها چند تیم خاص مثل ترکیه را مدعی دانشت. اکنون سایر کشور‌ها نیز سرمایه‌گذاری خوبی انجام داده‌اند و ما نیز تلاش می‌کنیم تا سطح تیم کرواسی را به تیم‌های مطرح نزدیک کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *