رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
گفت‌وگو|

ابراهیمی: بعد از مدت‌ها پرسپولیس بازی خوبی انجام داد/ اوسمار شناخت خوبی از وضعیت تیم دارد

0:50 - 14 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۲۵۴۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
ابراهیمی: بعد از مدت‌ها پرسپولیس بازی خوبی انجام داد/ اوسمار شناخت خوبی از وضعیت تیم دارد
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس باید روی هافبک‌ها و مدافعان‌شان کار کنند.

ناصر ابراهیمی در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته هجدهم لیگ برتر اظهار داشت: بعد از مدت‌ها پرسپولیس بازی خوبی را انجام داد و از دیدن این بازی لذت بردیم. پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن نمایش قابل قبولی ارائه کرد و بازی تاکتیکی داشت. درست است که پرسپولیس یک بر صفر برنده شد، اما موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشت که روز فروزان بود و فرصت‌های بازیکنان پرسپولیس را مهار کرد و نگذاشت بیشتر از یک بار دروازه‌اش باز شود.

وی افزود: نفرات دفاعی و میانی و پرسپولیس مقابل تراکتور و ذوب‌آهن عملکرد خوبی داشتند، اما کادر فنی پرسپولیس باز هم باید روی هافبک‌ها و مدافعان‌شان کار کنند تا هماهنگی نفرات میانی‌شان بهتر از قبل شود و آماده بازی‌های سخت‌تر لیگ برتر و جام حذفی شوند.

*فولاد برای یک امتیاز به مصاف پرسپولیس خواهد آمد

کارشناس فوتبال در مورد دیدار پرسپولیس در رقابت‌های جام حذفی مقابل نفت و گاز گچساران در مرحله یک شانزدهم نهایی ادامه داد: جام حذفی جام شگفتی‌هاست، تیم‌های بزرگ حذف می‌شوند و برخی اوقات نیز در این رقابت‌ها تیم‌های دسته یکی تا فینال می‌آیند و حتی قهرمان هم شده‌اند. پرسپولیس نباید این تیم لیگ پایین‌تر را دست کم بگیرد و باید با تمرکز بالا پیروزی را به دست بیاورد.

پیشکسوت فوتبال در مورد دیدار پرسپولیس و فولاد خوزستان در هفته نوزدهم لیگ برتر گفت: تمامی بازی‌های لیگ برتر سخت است و برای پرسپولیس نباید فرقی داشته باشد که با چه تیمی و در کجای جدول بازی دارد. هم اکنون تیم فولاد خوزستان وضعیت بحرانی دارد و نیاز دارد تا از شرایط بد خودش خارج شود. فولاد‌ی‌ها اگر در ورزشگاه آزادی یک امتیاز از پرسپولیس بگیرند، برای آن‌ها مثل برد است و قطعاً با این هدف به میدان خواهد آمد. 

*دوست دارم دربی قشنگ و زیبا باشد

ابراهیمی درباره دیدار دربی یادآور شد: همیشه دربی پایتخت حساسیت‌های خاص خودش را دارد. زمانی که مربی پرسپولیس بودم به بازیکنان می‌گفتیم به هر تیمی خواستن ببازند، اما در دربی نباید بازنده باشند. در رختکن استقلالی‌ها هم این جمله را مربیان می‌گویند، چون باید با این پیروزی مقابل حریف سنتی و دیرینه، دل هواداران شاد شود. اما در مجموع دوست دارم بازی دربی قشنگ و زیبا باشد تا تماشاگران از دیدنش لذت ببرند.

وی در پایان در مورد عملکرد سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: اوسمار یک سال و نیم دستیار یحیی گل‌محمدی در کادر فنی تیم بود و از شرایط تیم شناخت کامل دارد. او در ۳ بازی که به عنوان سرمربی روی نیمکت بود، توانسته ۲ پیروزی ارزشمند مقابل دو تیم خوب تراکتور و ذوب‌آهن به دست آورد.

انتهای پیام/


برچسب ها: پرسپولیس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *