رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
گفت‌وگو|

بیانی: استقلال مقابل سپاهان با حوصله و منطقی بازی کرد/ نکونام به خوبی از بازیکنانش بازی می‌گیرد

0:35 - 13 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۲۳۴۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تعداد نظرات: ۲ دیدگاه
بیانی: استقلال مقابل سپاهان با حوصله و منطقی بازی کرد/ نکونام به خوبی از بازیکنانش بازی می‌گیرد
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنان استقلال هر چه بیشتر کنار هم بازی می‌کنند، هماهنگ‌تر می‌شوند و ضریب اشتباهاتشان کمتر می‌شود.

شاهرخ بیانی در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل سپاهان در هفته هجدهم لیگ برتر اظهار داشت: استقلال مقابل سپاهان با حوصله و منطقی بازی کرد و بازیکنان می‌دانستند از این بازی چه چیزی می‌خواهند. جواد نکونام هر مورد تاکتیکی که از نفرات می‌خواهد به بهترین شکل در زمین پیاده می‌شود و از تمام بازیکنانش به خوبی بازی می‌گیرد. هر سه خطوط به نحو احسن تمامی وظایف خودشان را انجام می‌دهند.

وی‌ ادامه داد: با این روشی که استقلال برابر سپاهان بازی کرد، به هیچ تیمی باج نخواهد داد و همه را امیدوار کرد که قهرمان لیگ برتر شود. در این فصل استقلال هر چه به جلو می‌رود، بازیکنان بیشتر با هم هماهنگ‌تر می‌شوند و فوتبال بهتری ارائه می‌دهند. بر همین اساس این موضوع باعث شده که ضریب اشتباهات نفرات هم خیلی کمتر و پاس‌ها بهتر شود.

*با آمدن ماشاریپوف نظم تیمی خیلی بهتر شده

کارشناس فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا عملکرد بازیکنان خارجی استقلال مطلوب بوده است، عنوان کرد: تمامی بازیکنان خارجی تیم خیلی خوب هستند و همگی در خدمت تیم هستند. با آمدن ماشاریپوف نظم تیمی خیلی بهتر شد، چون بازیکنی تکنیکی است و در خط حمله بازی روان و رو به جلویی را ارائه می‌دهد. بلانکو هم خواسته‌های نکونام را به خوبی اجرا کرده و یکی از موثرترین بازیکنان استقلال در این فصل است. سیلوا هم نظم دفاعی را بیشتر کرده و با بازی‌سازی از عقب زمین، ریتم تیمی را به نحو احسن افزایش داده است. البته یامگا هم بازیکن خیلی خوبی است که برای او حادثه بدی رخ داد که امیدوارم خیلی زود به تیم برگردد.

پیشکسوت فوتبال در مورد دیدار استقلال و مس رفسنجان در رقابت‌های جام حذفی یادآور شد: جام حذفی، مسابقاتی است که یک تیم آماده با ۴ بازی، راحت‌تر از مسابقات لیگ برتر به قهرمانی می‌رسد، به همین دلیل کادرفنی تمام تیم‌ها از جمله استقلال برای قهرمانی در این جام برنامه‌های ویژه‌ای خواهند داشت، چون هم اکنون شرایط آبی‌پوشان خیلی خوب و عالی است.

*مدیریت باشگاه دغدغه‌های مالی بازیکنان را برطرف کند

بیانی درباره دیدار استقلال و استقلال خوزستان در هفته نوزدهم قبل از دیدار مهم دربی گفت: بازی با استقلال خوزستان هم سخت است، چون شرایط آب و هوایی در اهواز روی هر تیمی تأثیر منفی می‌گذارد. این بازی خیلی مهم است، چون این دیدار قبل از دربی است و باید بازیکنان محروم و مصدوم نشوند تا با تمام توان به مصاف پرسپولیس بروند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تقاضایی که از مدیریت باشگاه استقلال دارم این است که هر چه زودتر مسائل مالی را حل کنند و اعضای تیم از لحاظ مالی شارژ شوند تا دغدغه‌ای برای قهرمانی نداشته باشند. استقلال در این بازی‌های اخیر خوب فوتبال بازی می‌کند و طرفداران خوشحال هستند. امیدوارم این روند پیروزی‌ها ادامه‌دار باشد تا تیم با قهرمانی دل هوادارانش را شاد کند.

انتهای پیام/


امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
0
0
آقای بیانی ‌شما که میگید استقلال منطقی بازی کرد اگه وی ای ار بود هم این حرف را میزدید واقعا خجالت نمی‌کشید کلاه خود را قاضی کنید و بی‌طرف قضاوت بکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
0
0
برای استقلال ارزوی پیروزی دردربی ۱۰۳ ارزومندم
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *