بهرمندی ۷۰ زندانی مرکز استان آذربایجان غربی از ارفاقات قانونی در اعیاد شعبانیه

9:19 - 06 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۱۳۵۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
بهرمندی ۷۰ زندانی  مرکز استان آذربایجان غربی از ارفاقات قانونی در اعیاد شعبانیه
 رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از بهره مندی ۷۰ نفر از زندانیان مرکز استان با احراز شرایط، از تاسیسات ارفاقی نظیر آزادی مشروط و سامانه‌های نظارت الکترونیکی خبر داد

خبرگزاری میزان - جلسه شورای طبقه بندی ویژه آذربایجان غربی به مناسبت اعیاد شعبانیه با حضور عتباتی رئیس کل دادگستری استان، مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، رئیس دادگاه انقلاب و تعدادی از معاونین قضایی و قضات تجدید نظر در زندان ارومیه برگزار شد.

ناصر عتباتی در حاشیه این شورا با تبریک اعیاد شعبانیه خاصه نیمه شعبان سالروز ولادت منجی عالم بشریت و گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: امروز شورای طبقه بندی ویژه‌ای به مناسبت اعیاد شعبانیه با حضور مسئولان قضایی استان در زندان ارومیه برگزار شد و بالغ بر ۱۵۰ پرونده مربوط به مرکز استان در این شورا مورد رسیدگی قرار گرفت.

 رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی ادامه داد: از این تعداد، ۷۰ نفر از زندانیان مرکز استان با احراز شرایط، از تاسیسات ارفاقی نظیر آزادی مشروط و سامانه‌های نظارت الکترونیکی بهره‌مند شدند.

رئیس شورای قضایی استان افزود: از دیگر تصمیمات شورا که با بررسی و همفکری صورت گرفت این بود که با لحاظ الزامات و مقررات قانونی به مناسبت اعیاد شعبانیه به همه زندانیان واجد شرایط یک هفته مرخصی اعطاء شود تا فرصتی باشد تا این افراد هم از برکات این ایام مبارک بهره‌مند شوند و هم خانواده‌های آن‌ها در این روز‌ها کنار سرپرستان خود باشند.

عتباتی در پایان اظهار داشت: برنامه‌های اصلاحی و تربیتی ویژه‌ای برای ماه‌های پیش رو خصوصاً ماه مبارک رمضان در دستور کار است که به امید خدا اجرایی خواهند شد تا به باز اجتماعی کردن مددجویان کمک شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *