تاکید رئیس دادگستری آذربایجان غربی بر نگاه حمایتی مجموعه‌ها به واحد‌های تولیدی و صنعتی

14:36 - 07 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۱۵۲۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
تاکید رئیس دادگستری آذربایجان غربی بر نگاه حمایتی مجموعه‌ها به واحد‌های تولیدی و صنعتی
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی به اهمیت تولید در توسعه استان و نگاه حمایتی به واحد‌های تولیدی تاکید کرد.

خبرگزاری میزان - شصت و هفتمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی امروز دوشنبه ۷ اسفند ماه با حضور عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی، معتمدیان استاندار و مدیران اقتصادی استان در محل سالن شهید سلیمانی استانداری برگزار شد.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان در این جلسه با اشاره به اهمیت تولید در توسعه استان و نگاه حمایتی به واحد‌های تولیدی بیان داشت: از همه مجموعه در کل استان و مرکز استان انتظار داریم نگاهی واقع بینانه و حمایتی به مقوله واحد‌های تولیدی و صنعتی داشته باشند.

عتباتی خطاب به مجموعه مدیریت شهری در کل استان نیز گفت: یک واحد تولیدی که آبرویی نه تنها برای استان بلکه برای کشور و منطقه است نباید برای توسعه خود بعد از طی یک فرآیند طولانی و زمانی که مدیریت اجرایی، قضایی و نظارتی استان در راستای توسعه عمرانی و اقتصادی استان کمک می‌کنند و قطعاً حقوق شهر و شهروندان در تصمیمات آن‌ها لحاظ شده است، دچار مشکل شوند.

در ادامه جلسه مدیران اجرایی و بخش خصوصی هر یک مشکلات و دغدغه‌های خود را بیان و پس از ارائه نقطه نطرات و دیدگاه‌های حاضرین جلسه با تصویب مصوباتی به کار خود خاتمه داد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *