تفاهم‌نامه همکاری میان بنیاد فرهنگی روایت فتح با سپاه کهکیلویه و بویراحمد منعقد شد

15:41 - 01 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۰۷۹۲
تفاهم‌نامه همکاری میان بنیاد فرهنگی روایت فتح با سپاه کهکیلویه و بویراحمد منعقد شد
تفاهم‌نامه همکاری میان بنیاد فرهنگی روایت فتح و سپاه استان کهکیلویه و بویراحمد در راستای خلق و تولید آثار هنری مرتبط با کنگره‌های ملی بزرگداشت شهدا منعقد شد.

خبرگزاری میزان- طبق اعلام روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، در مراسمی که در محل بنیاد فرهنگی روایت فتح برگزار شد تفاهم‌نامه همکاری و مشارکت در تولید آثار سینمایی ونمایشی، عکس، مستند و ادبیات مکتوب پایداری، بین سید محمد نادری رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح و سردار مصطفی مثنوی جانشین سپاه کهکیلویه و بویر احمد منعقد شد.

در این دیدار طرفین برلزوم همکاری و بسط و توسعه فرهنگ ایثار و پایداری با تمرکز بر ظرفیت‌های موجود تاکید کردند و مقرر شد که روند اجرایی تولید فیلم سینمایی با محوریت شهید شاخص استان، کتاب مجموعه عکس استان در دفاع مقدس، مستند سازی از موضوعات پیشنهادی استان و تدوین و نشر آثار مکتوب در دستور کار بنیاد فرهنگی روایت فتح قرار گیرد.

در این دیدار جمعی از مسئولین سپاه کهکیلویه و بویر احمد و سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه و مدیران بنیاد فرهنگی روایت فتح حضور داشتند.
گفتنی است پیش از این نیز بنیاد فرهنگی روایت فتح و در جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در عسلویه، تفاهم نامه‌هایی را با سپاه استان‌های همدان، خراسان شمالی، گیلان، مازندران و تهران بزرگ منعقد کرده بود که مراحل ساخت این آثار درحال انجام می‌باشد.

همچنین مراحل ساخت فیلم سینمایی استان خوزستان با نام قهرمان جندی شاپور نیز به اتمام رسیده است و مراحل پژوهش و نگارش فیلم نامه برای خلق اثار سینمایی در استان‌های دیگر ادامه دارد که اخبار آن متعاقبا به اطلاع علاقمندان خواهد رسید.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *