رئیس کل دادگستری سمنان از نخستین نمایشگاه معرفی خدمات کسب و کار و دستاورد‌های دولت مردمی بازدید کرد

16:24 - 15 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۸۲۳۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری سمنان از نخستین نمایشگاه معرفی خدمات کسب و کار و دستاورد‌های دولت مردمی بازدید کرد
رئیس کل دادگستری استان سمنان در حاشیه بازدید از نخستین نمایشگاه معرفی خدمات کسب و کار و دستاورد‌های دولت مردمی گفت: بازدید از این نمایشگاه جنبه نمایشی ندارد؛ بلکه در نتیجه اعتقاد به حمایت قانونی و تشویق مستمر فعالیت فعالان فضای کسب و کار در جامعه است.

خبرگزاری میزان- محمد جعفر عبدالهی  در حاشیه بازدید از نخستین نمایشگاه معرفی خدمات کسب و کار و دستاورد‌های دولت مردمی گفت: بازدید دستگاه قضایی استان سمنان از این نمایشگاه جنبه نمایشی ندارد؛ بلکه در نتیجه اعتقاد به حمایت و تشویق مستمر فعالیت فعالان فضای کسب و کار در جامعه است. باید با هر ابزار قانونی، پویایی و توسعه نظام اقتصادی را رقم زد.

رئیس کل دادگستری سمنان ادامه داد: در بازدید از غرفه‌های مختلف و با شنیدن مطالبات جامعه فعالان اقتصادی استان، ضمن آشنایی با نحوه تولید محصولات، توسعه و افزایش بهره‌وری در ساخت و عرضه محصولات به جامعه، مورد یادآوری قرار گرفت تا بهبود و ارتقای کیفیت باعث افزایش اعتماد مردم به خرید محصولات مقرون به صرفه داخلی شود.

عبدالهی در ادامه تصریح کرد: به فضل الهی و با خود باوری، تصمیم گیری درست و برنامه ریزی دغدغه‌مندانه‌ای که در بین جوانان این مرز وبوم بوجود آمده است گذر از قله‌های صعب‌العبور بی‌اعتمادی به محصولات داخلی رخ داده و با حمایت‌های قانونی و همدلی مسئولان باید تسهیل مسیر زمینه سازی عناوین مشاغل اقتصادی و سرمایه گذاری و جذب نیروی کار در استان نیز افزایش یابد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان ابراز کرد: مسئولیت پذیری، جدیت درکار، نوآوری، توجه به معیار‌های ایرانی اسلامی، اهتمام به کسب مجوز‌های بین المللی و همکاری و پشتیبانی نیرو‌های متخصص و با انگیزه با نیرو‌های مجرب و کارآزموده، اتفاق ارزشمندی بود که در این نمایشگاه به وضوح مشاهده می‌شد.

عبدالهی در خاتمه تصریح کرد: دستگاه قضایی استان سمنان در مسیر رشد تولید، حمایت از متصدیان کارگاه‌ها و کارخانه‌های مصمم به استمرار حضور در چرخه اقتصادی، سرمایه گذاران دلسوز، احیای واحد‌های راکد و تلاش گران نظام کسب و کار ادامه داده است و از هیچ کوشش قانونی دریغ نمی‌کند. بلکه تداوم حضور در بین این قشر زحمت کش را از عوامل رشد و تعالی و بلکه پیشرفت کشور و استان می‌داند.

در این بازدید دادستان مرکز استان سمنان و مدیران سازمان‌های تابعه، محمدجعفر عبدالهی رئیس شورای قضایی استان سمنان را همراهی کردند.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: سمنان دادگستری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *