رئیس کل دادگستری سمنان از جاده‌های برفی استان بازدید کرد

15:58 - 14 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۸۰۳۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری سمنان از جاده‌های برفی استان بازدید کرد
رئیس کل دادگستری استان سمنان شب گذشته با حضور در جاده سمنان به دامغان و بالعکس و صدور دستورات قانونی در محل، زمینه‌های تسهیل در خدمت‌رسانی و رفع سرگردانی مسافران را فراهم آورد.

خبرگزاری میزان- محمدجعفر عبدالهی با حضور در پلیس راه جاده سمنان به دامغان در جمع مسافران گفت: به منظور پیگیری مشکلات ناشی از مسدود شدن موقتی و یا دائمی برخی از محورهای مواصلاتی به مسئولان قضایی سراسر استان تکلیف شده تا با بسیج نهادهای خدمات رسان، روند تردد ایمن وسایل نقلیه را در جاده های برفی بوجود آورند.

وی ادامه داد: محورهای مواصلاتی استان سمنان در زمره جاده های پرتردد کشور محسوب می‌شود و باید دستگاه‌های مسئول، تصمیم گیری مناسبی جهت انسداد موقتی یا باز بودن جاده ها و برف روبی به موقع را انجام می‌دادند و نیز با اطلاع رسانی به هنگام، از سردرگمی مسافران جلوگیری می‌شد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان تصریح کرد: در نهایت با بسیج و دعوت از مسئولان نهادهای اجرایی، انتظامی و خدمات رسان و با صدور دستورات قانونی علاوه بر روان‌سازی جاده‌های برف‌خیز، مجوز تردد ایمن وسایل نقلیه حامل موادغذایی فاسدشدنی، اسکان موقت مسافران گرفتار در برف در نمازخانه‌ها و مساجد بین و درون شهرها، افزایش گشت‌های راهور، راهداری و هلال احمر در جاده‌ها و پیگیری و شنیدن مشکلات مسافران انجام شد.

عبدالهی خاطرنشان کرد: پس از این بازدید میدانی و شنیدن مسائل و مطالبات مسافران از وقوع تنش‌های اجتماعی و بروز نارضایتی‌های عمومی جلوگیری شد. دستگاه قضایی استان از مسئولان مربوطه حفظ امنیت جان و وسایل نقلیه مسافران و تسهیل در خدمات‌رسانی را مطالبه کرد.

وی در جمع مردم تصریح کرد: دستگاه قضایی استان در جایگاه حلقه امین و مطمئن پیگیری درخواست های مردم از دستگاه‌های مسئول قرار دارد و نسبت به رفع مشکلات بی‌تفاوت نیست و با اهتمام لازم پیگیری می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان در خاتمه توصیه کرد: مردم تا عادی‌‎سازی شرایط و اطمینان از روان سازی جاده‌ها از انجام سفرهای غیرضروری خودداری کرده و در صورت نیاز به سفر، تجهیزات ایمنی به میزان کافی در اختیار داشته باشند و مسئولان مربوطه موظف بوده روند ارائه خدمات رسانی به مسافران را با جدیت پیگیری و ادامه دهند.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: سمنان دادگستری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *