بیش از ۶ هزار دستگاه موتورسیکلت توقیفی در پارکینگ‌های استان خوزستان از طریق مزایده به فروش رسید

13:07 - 07 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۶۸۰۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
بیش از ۶ هزار دستگاه موتورسیکلت توقیفی در پارکینگ‌های استان خوزستان از طریق مزایده به فروش رسید
رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: در راستای صیانت از حقوق مردم و بیت المال با برگزاری مزایده ۶ هزار و ۸ دستگاه موتورسیکلت توقیفی در پارکینگ‌های سراسر استان به فروش رسیده است.

خبرگزاری میزان-علی دهقانی رئیس کل دادگستری استان خوزستان، گفت: در راستای اجرای دستورالعمل اردیبهشت ماه سال جاری ریاست قوه قضاییه در مورد ساماندهی فرآیند، توقیف، انتقال نگهداری و ترخیص وسایل نقلیه و تأکیدات مبنی بر لزوم تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی در پارکینگ‌های سراسر کشور با هدف حفظ حقوق شهروندی و حمایت از اموال و مالکیت شهروندان و بیت‌المال، جلوگیری از انباشت وسایل نقلیه توقیفی ناشی از اعمال قوانین و تسریع در تعیین تکلیف آنها، ۶ هزارو ۸ دستگاه موتور سیکلت با انجام فرایند مزایده در استان خوزستان به فروش رسیده است.

وی با بیان اینکه این مزایده در ۱۶ پارکینگ در ۹ شهرستان استان صورت گرفته است، افزود: ۶۱۶ دستگاه موتور سیکلت باقی مانده نیز در فرایند مزایده قرار دارد و تا پایان سال تعیین تکلیف می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان خوزستان در مورد خودرو‌های توقیفی مواد مخدر نیز گفت: ۳۸۲ خودرو اعم از سبک و سنگین در این پارکینگ‌های استان موجود است، که به‌زودی وارد فاز مزایده می‌شوند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *