رئیس کل دادگستری خوزستان از مجتمع قضایی شهید باهنر اهواز بازدید کرد

9:12 - 04 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۶۳۰۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری خوزستان از مجتمع قضایی شهید باهنر اهواز بازدید کرد
رئیس کل دادگستری استان خوزستان با حضور سرزده در مجتمع قضایی شهید باهنر، ضمن ارزیابی عملکرد کمی و کیفی رسیدگی‌های قضایی، مشکلات و درخواست‌های پرسنل قضایی و اداری این مجتمع را مورد بررسی قرار داد.

خبرگزاری میزان - علی دهقانی با همراهی معاونین قضایی دادگستری کل از مجتمع قضایی شهید باهنر اهوازبازدید و ضمن نظارت بر حسن جریان امور با استماع درخواست‌ها و مشکلات همکاران و مراجعین در مورد رفع موارد و مشکلات مطرح شده دستورات مقتضی را صادر کرد.


رئیس کل دادگستری استان خوزستان در این بازدید ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات کارکنان قضایی و اداری شعب اجرای احکام کیفری و حقوقی، گفت: در اجرای احکام تلاش‌های صورت گرفته در دادسرا، دادگاه بدوی و تجدیدنظر منتج به نتیجه می‌شود، باید ضمن نظارت دقیق از هرگونه تاخیر در این حوزه جلوگیری شود تا مردم در زمان مناسب به حق و حقوق خود برسند.


دهقانی با اشاره به اهمیت وظایف شعب اجرای احکام در دستگاه قضایی، بر توجه به سرعت و دقت در رسیدگی به پرونده‌ها تاکید کرد و گفت: قضات شعب اجرای احکام باید مستمراً آخرین وضعیت محکومین را بررسی و نظارت‌های لازم در مورد استحقاق استفاده از ارفاقات قانونی در مورد زندانیان مشمول عفو و مرخصی انجام پذیرد.

بازدید‌های میدانی به صورت برنامه ریزی شده از دادگاه‌ها و دادسرا‌ها و بررسی عملکرد کمی و کیفی شعب و رسیدگی به مشکلات و درخواست‌های پرسنل قضایی و اداری در طول هفته، همواره از برنامه‌های رئیس کل دادگستری استان خوزستان است که به صورت مستمر انجام می‌شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *