رئیس کل دادگستری استان لرستان: دهه فجر باید به فضای همدلی برای پیشبرد اهداف بلند نظام تبدیل شود

12:02 - 01 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۵۶۸۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان لرستان: دهه فجر باید به فضای همدلی برای پیشبرد اهداف بلند نظام تبدیل شود
رئیس کل دادگستری استان لرستان با تاکید بر برگزای هرچه باشکوه‌تر جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: دهه فجر باید به فضای همدلی برای پیشبرد اهداف بلند نظام تبدیل شود.

خبرگزاری میزان_ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان با رئیس کل دادگستری استان پیرامون برنامه‌ریزی مراسمات ایام الله دهه فجر دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعید شهواری رئیس کل دادگستری استان لرستان در این دیدار اظهار کرد: مسئولیت و خدمت در ستاد دهه فجر افتخاری است که برای بهره‌برداری حداکثری هم در راستای برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی و هم پیشبرد اهداف نورانی و روشن اسلام عزیز که در اختیار مسئولین قرار داده شده است.

وی افزود: همه مردم دنیا تشنه حقیقت ناب اسلامی و انقلابی هستند که مصداق آن حضور مردم دنیا در جبهه تقابل حق و باطل است.

رئیس کل دادگستری لرستان با تاکید بر برگزاری برنامه‌های خلاقانه با حضور مردم در ایام‌الله دهه فجر گفت: علاوه بر اینکه برنامه‌های دهه فجر در شهر‌ها و روستا‌های استان امتداد دارد، باید در محله‌های مختلف هم این جشن باشکوه نماد داشته باشد.

وی با بیان اینکه برجسته‌سازی شعار‌های انقلاب اسلامی از جمله اسلامیت باید در جشن‌ها نمود پیدا کند، عنوان کرد: در همین راستا مباحث جمهوریت، جبهه مقاومت، دستاورد‌های نظام، موضوع استکبارستیزی و توجه به خیانت‌های رژیم پهلوی از جمله موضوعاتی است که باید در دهه فجر به صورت ویژه به آن‌ها پرداخته شود و در صدر برنامه‌ها قرار گیرند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شهواری ادامه داد: استفاده از فرصت روایت‌گری جانبازان و خانواده‌های شهدا در دهه فجر مدنظر بوده و تکریم و تجلیل از این خانواده‌ها نیز باید جزء برنامه‌های نهاد‌های انقلابی باشد.

وی تاکید کرد: باید تلاش شود فضا در دهه مبارک فجر به فضای همدلی برای پیشبرد اهداف بلند نظام تبدیل شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *