رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری: روند اجرایی نهضت ملی مسکن باید تسریع شود

9:13 - 27 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۵۰۰۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری: روند اجرایی نهضت ملی مسکن باید تسریع شود
رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: تأمین مسکن یکی از نیاز‌های اولیه مردم و به ویژه جوانان است که باید مورد توجه مسئولان و متولیان حوزه مسکن قرار گیرد.

خبرگزاری میزان - محمد رزم با بیان اینکه دستگاه قضایی استان پشتیبان سیاستهای دولت در حوزه تأمین زمین و مسکن است اظهار کرد: تأمین مسکن یکی از نیازهای اولیه مردم و به ویژه جوانان است که باید مورد توجه مسئولان و متولیان حوزه مسکن قرار گیرد.

رزم خاطرنشان کرد: باید در نقاط محروم و کم برخوردار به موضوع تأمین مسکن مردم نگاه جدی‌تری شود و از تمامی پتانسیل‌ها برای مسکن‌سازی استفاده گردد.

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به مشکلات استان در حوزه راه‌سازی بیان کرد: در استان ۴۰ نقطه حادثه خیز وجود دارد که باید برای اصلاح این نقاط اعتبارات لازم تخصیص داده شود. وی گفت: رفع نقاط حادثه خیز جاده‌ای و شهری تأثیر به سزایی در افزایش ظرفیت‌های گردشگری و توسعه استان دارد.

در این نشست خدایار باقری مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز با قدردانی از تعامل و همکاری دستگاه قضایی برای پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن در استان اظهار کرد: سهم استان چهارمحال و بختیاری از طرح نهضت ملی مسکن ۵۷ هزار و ۱۴۹ واحد مسکونی است.

وی افزود: تاکنون تعداد ۹۵ هزار و ۷۷۶ نفر درطرح نهضت ملی مسکن استان ثبت نام کرده‌اند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *